forbindelse
Fra : nielsen

Dato : 11-05-08 08:52

Jeg har en stationær med XP-home, der pludselig ikke kan komme på
internettet.
Den plejer at bruge en indbygget netkort, efter problemet opstod har jeg
prøvet med en gammel ethernet kort, men det giver samme fejl,
Jeg har en clon af harddisken, men også den giver samme fejl
Alt virker tilsyneladende undtaget internet forbindelsen
Hvad prøve jeg så?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-05-08 09:20

"nielsen" skrev i en meddelelse
> Hvad prøve jeg så?

At spørge i en mere relecant fruppe f.x.

eller

Jan

Fra : nielsen

Dato : 11-05-08 10:13

Jan Vestergaard skrev:

> At spørge i en mere relecant fruppe f.x.

> eller

> Jan

Men det er et hardware problem

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-05-08 12:00

On Sun, 11 May 2008 07:12:35 -0200, nielsen <yahoo@ikkemin.gl> wrote:

>Men det er et hardware problem

Formentlig ikke, når der er prøvet flere netkort.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : nielsen

Dato : 11-05-08 14:55

Poul Erik Lindaa skrev:

> Formentlig ikke, når der er prøvet flere netkort.

Men den clon af harddisken har virket de gange jeg ha prøvet, men ikke nu.

Derfor tror jeg det er et hardware problem

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-05-08 15:56

nielsen <yahoo@ikkemin.gl> wrote in

> Men den clon af harddisken har virket de gange jeg ha prøvet, men ikke
> nu. Derfor tror jeg det er et hardware problem

Men det virker ikke med 2 forskellige netkort, så derfor er vi alle
overbeviste om at det er et softwareproblem.

Måske skulle du beskrive problemet mere detaljeret når du nu spørger i en
mere relevant gruppe.

Fra : nielsen

Dato : 14-05-08 11:42

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
> overbeviste om at det er et softwareproblem.
>
> Måske skulle du beskrive problemet mere detaljeret når du nu spørger i en

Sagen er opklaret. Tele greenland har haft problemer med en server. Så
undre det mig bare hvorfor linux maskinen fik forbindelse. De har
åbenbart een server der tager imod linux og en anden der håndterer resten.
Det lyder skørt? næsten racistisk.

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 11-05-08 17:34

"nielsen" <yahoo@ikkemin.gl> skrev i en meddelelse

> Men det er et hardware problem

Har lige haft et lignende problem. Men det skyltes, at jeg har fået et
nyt Dankort, hvorfra der betaltes automatisk. Det havde jeg ikke tænkt
på.

--
Henning
Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Fra : nielsen

Dato : 11-05-08 18:34

Henning Rasmussen skrev:

> "nielsen" <yahoo@ikkemin.gl> skrev i en meddelelse

> Har lige haft et lignende problem. Men det skyltes, at jeg har fået et
> nyt Dankort, hvorfra der betaltes automatisk. Det havde jeg ikke tænkt på.

Så lad mig låne det kort, så smider jeg den gamle maskine ud og køber en
ny.

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 11-05-08 18:48

> Så lad mig låne det kort, så smider jeg den gamle maskine ud og køber
> en ny.

Finder hun sig i det?

HR