Genkendelse af AMD soclet462 processor
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 10-05-08 15:49

hej

ER det muligt på nogen måde, at finde ud af, hvad det er for en processor
man har fat i, uden at sætte den i et bundkort?

Per

Fra : Mads

Dato : 10-05-08 16:54

Ja, med nummeret der står på den.
http://www.cpu-world.com/info/id/AMD-K8-identification.html

mvh Mads

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 10-05-08 18:01

> Ja, med nummeret der står på den.
> http://www.cpu-world.com/info/id/AMD-K8-identification.html
>
> mvh Mads

Jeg må være ærlig og sige, at det der kan jeg ikke hitte rede i.

Per

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-08 18:03

Hej!

den rigtige fotograf wrote:
> Jeg må være ærlig og sige, at det der kan jeg ikke hitte rede i.

Tast CPU ID'et ind på linien i toppen og tryk på knappen. Det skal stå et sted
på CPUe'en - sikkert 5-6 bogstaver og tal i en kombination.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-05-08 20:22

den rigtige fotograf wrote:

> Jeg må være ærlig og sige, at det der kan jeg ikke hitte rede i.

Her er det rigtige link:
http://www.cpu-world.com/info/id/AMD-K7-identification.html

Jesper Poulsen