Galvanisk adskildt USB hub
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-08 14:45

Hej!

Er der nogen af jer, der er stødt på en galvanisk adskildt USB hub
herhjemme? Har fundet en hos BB Electronics, men ville hellere have en
dansk forhandler. Kan ikke finde noget hos DanBit.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 07-05-08 16:00

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
> herhjemme? Har fundet en hos BB Electronics, men ville hellere have en
> dansk forhandler. Kan ikke finde noget hos DanBit.

Hej Kim

Denne USB kan være galvanisk adskilt af op til 2 km elektrisk isolerende
fiber:

V-Trans USB:
http://kvmshop.dk/product.asp?product=24054&sub=101&page=1
Citat: "...
V-Trans USB 2.0 offers high-speed data transmission at up to 480 Mbps
over a range of 500 meters. To cover greater distances, V-Trans USB 1.1,
with a data rate of 12 Mbps is used. It has a maximum range of 2,000
meters and can also be used for USB 1.1 devices that are not fully USB
2.0 compatible.
...."

Hovedside:

http://kvmshop.dk/group.asp?group=101&sub=101

hilsen

Glenn

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-08 22:01

Hej!

Glenn Møller-Holst wrote:
> Denne USB kan være galvanisk adskilt af op til 2 km elektrisk isolerende
> fiber:

Ok, men den ser en anelse dyr ud til min smag. Havde fundet en fra bb
electronics som kostede 280USD, men synes også det er meget for en USB1.1 hub...

Gad vide om der findes noget billigere?

--
Mvh, Kim Voss Schrader