"død" computer
Fra : Lasse Pedersen

Dato : 05-05-08 07:34

Jeg forlod min PC en times tid, og da jeg kom tilbage var den slukket
af sig selv. Nu er det som om der slet ikke kommer strøm til den. Den
reagerer ikke på startknappen. Er det mon strømforsyningen, det er
galt med, eller kan der være andet galt?

Fra : Elmand

Dato : 05-05-08 09:11

"Lasse Pedersen (slet VMWCR)" <lasp@VMWCRmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> reagerer ikke på startknappen. Er det mon strømforsyningen, det er
> galt med, eller kan der være andet galt?

Du har naturligvis prøvet at der kommer spænding ud af kontakten. ?
Har katten fået hivet stikket ud ??

Med venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne

Fra : Henrik Håkansson

Dato : 06-05-08 15:45

Lasse Pedersen <lasp@VMWCRmail.dk> (slet VMWCR) skrev:
> [...]
>reagerer ikke på startknappen. Er det mon strømforsyningen, det
er
>galt med, eller kan der være andet galt?

hej lasse jeg havde samme problem viste sig at det var
strømforsyningen men jeg havde sent min til rep de skulle have
300 kr for at kigge på den og en ny strømforsyning kostede kun
199 så samlet kostede det mig 499kr så du kan vurdere om du vil
prøve at skifte strømforsyningen eller sende den til rep
ps der kan jo være andet galt men hvis den får strøm burde den
jo reagere

mvh henrik