Problem m. Logitch Cordless Desktop MX 500~
Fra : rsl

Dato : 03-05-08 11:44

Hello

Jeg har et problem med Subj. det virker ikke når man f.eks. vil taste F8
under opstart af Vista.
Eller det er helt normalt? Men hvis det er man jo lidt på den hvis man vil
installere windows på ny og ikke har et alm. tastatur.

Eller findes der en løsning så det kan virke før selve windows er startet?

Mvh René

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-05-08 12:25

rsl wrote:
> [...]
> man vil installere windows på ny og ikke har et alm. tastatur.
>
> Eller findes der en løsning så det kan virke før selve windows er

Problemet er at du skal finde dèn "F-mode" tast på keyboardet, som
overhovedet aktiverer dine F-taster, da disse taster vist ellers så vidt jeg
husker fungerer som "multimedietaster": Jeg mener den plejer at ligge et
sted ude i højre side oppe over det numeriske tastatur på denne model og der
skulle også meget gerne være en diode på keyboardet, der viser om den er
slået til...

Altså skal du, nå du nu har fundet den, ved opstart trykke på
"F-mode"-tasten og SÅ skulle du ellers kunne trykke F8...

Anders Peter Johnsen

Fra : RSL

Dato : 03-05-08 19:47

"rsl" <rsl@1thxhas.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> installere windows på ny og ikke har et alm. tastatur.
>
> Eller findes der en løsning så det kan virke før selve windows er startet?

Tusind tak for hjælpen. Det hjalp...

Mvh René