Brug af både indbygget lydkort og headset.
Fra : Marianne

Dato : 03-05-08 09:23

Hej

Jeg har en alm lydkort i min pc - Sigma Tel High Definition Audio - hvortil
der er sluttet nogle alm. højtalere. Dette fungerer fint til dagligt. Når
jeg spiller, vil jeg så gerne bruge et headset og har købt et Sandberg. Det
forbindes via usb.

Det driller!!

For det første kan jeg ikke få mikrofonen i headsettet til at du'. Det lyder
godt nok som om mikrofonen registrerer noget, men jeg kan intet ser på
markøren på computeren, der skal registrere mikrofon-input.

For det andet: Hvordan kan man nemt skifte mellem lydkort og headset? Det
virker bøvlet at skulle gå hele vejen gennem kontrolpanel --> lyd -->
indstillinger etc. for at sætte tingene om.

Jeg troede - måske naivt - at når man pluggede headsettet i overtog det
styringen af, hvor lyden kommer ind/ud.

kan nogen hjlæpe?

mvh
Marianne