Ny pc
Fra : T.

Dato : 02-05-08 16:19

Hej gruppe

Håber at jer er i den rigtige gruppe, men jeg står for at skal købe en ny
pc.

I denne uge er der en i det ny Netto katalog en HP + Hp skærm for 5400kr.
I det nye Bilka katalog er der også en HP til 5995 uden skærm.
Hvis man skulle købe en af dem hvilken ville I så vælge.

Hilsen

Fra : George

Dato : 22-05-08 20:51

Hvis ikke du gør det lidt lettere for os får du
nok ikke nogle svar.
Hvis du kan oplyse link-addresser til beskrivelser
af de to computere er der måske nogen der ofrer
tid på at kigge på dem og komme med en kommentar.
ellers kan du jo selv beskrive forskellene på de
to computere, så der er noget at forholde sig til.

Det er antagelig den rigtige gruppe, men
spørgsmålet er forkert.

George