USB lydkort?
Fra : John

Dato : 03-05-08 10:48

Jeg har skiftet fra en stationær computer til en IBM T42 laptop. Der er et,
synes jeg, mildest talt elendigt lydkort på den og nok også mere end jeg kan
klare at høre på i længden. Er der nogen der har gode erfaringer med USB
lydkort?

Fra : Hagar

Dato : 02-05-08 11:34

"John" <john1@gmail> skrev i en meddelelse
> [...]
> et, synes jeg, mildest talt elendigt lydkort på den og nok også mere end
> jeg kan klare at høre på i længden. Er der nogen der har gode erfaringer

Nu kender jeg hverken til den ene eller det andet, jeg har kun en stationær
pc, men Creative går man ikke helt galt i byen med, og de har et par bud.
http://dk.europe.creative.com/products/product.asp?category=1&subcategory=208&product=16642
http://dk.europe.creative.com/products/product.asp?category=1&subcategory=207&product=15912

Hagar

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 02-05-08 18:50

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Nu kender jeg hverken til den ene eller det andet, jeg har kun en
> stationær pc, men Creative går man ikke helt galt i byen med, og de har et

Creative's Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Notebook har jeg selvhaft gode
erfaringer med. Det giver god lyd og er nemt at installere og bruge.MAYA EX5
CE fra Audiotrak, som også er hentydet til, har jeg ikke selv arbejdet
meget med. Men har hørt det i brug men fantastisk lyd. Det er noget større
at have med men har også fleremuligheder. Jeg ved dog ikke om MAYA EX5 CE er
glad for Vista. Det har X-Fi Xtreme Audio Notebook det fint med.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-05-08 16:37

John wrote:

> klare at høre på i længden. Er der nogen der har gode erfaringer med USB
> lydkort?

Kig på Audiotrak (Audiotrak laver semiprof lydkort og ikke lamerkort som
Creative gør).

Jesper Poulsen

Fra : Gamle

Dato : 02-05-08 16:53