fujitsu hardisk
Fra : tc

Dato : 22-04-08 02:02

hej

jeg har en hardisk af mærket fujitsu , 160gb.
nå men den er stået af og jeg øsnker nu at få den byttet, men kan se jeg
ikke længere har kvitering liggende.
normalt køre jeg kun med IBM eller seagate/maxtor diske og her gå du blot
ind på deres hjemme adresse
indtaster serie nummer osv. hvorefter du sender den afsted, men ved fujitsu
kan jeg ikke finde det korekte sted ?
er dette fordi de ikke køre med bytte ordning som alle de andre ?

håber i kan hjælpe ....disken er fra 07

TC

Fra : JL

Dato : 24-04-08 16:03