Andet multimedie
bentjuul 3670
Gimp og .eps
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-05-08 15:30

Hej

Jeg skal have åbnet en eps-fil i Gimp. Jeg har installeret Ghostscript
og sat variablen GS_PROG, men jeg får stadig en fejlmeddelelse.

Fejlmeddelelsen:

Encapsulated PostScript image plug-In could not open image

Nogen gode ideer?

Mvh Trine

Fra : Villy Erichsen

Dato : 26-05-08 18:21

In article <uzlqdnnnv.fsf@trinekc.dk>, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>
> Fejlmeddelelsen:
>
> Encapsulated PostScript image plug-In could not open image

Har du evt. modtaget filen pr. mail?
eps filer der sendes via mail SKAL komprimeres først (.zip) ellers sker
det ofte at de bliver beskadigede så de ikke kan åbnes.
Har oplevet det jævnligt.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-05-08 18:57

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> writes:

> Har du evt. modtaget filen pr. mail?

Ja, det har jeg.

> eps filer der sendes via mail SKAL komprimeres først (.zip) ellers sker
> det ofte at de bliver beskadigede så de ikke kan åbnes.

Jeg tror ikke det er problemet, for den åbner fint i Illustrator.

Mvh Trine