Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvad er Direct X ?
Fra : Ralph Køster

Dato : 26-05-08 07:02

Havde en lille samtale med en arbejdskolega og vi fandt ud af at vi faktisk
ikke
vidste hvad Direct x egentlig er. Vi er ellers rigtig kloge begge 2

Kan nogen give en forklaring på hvad Direct X egentlig er???

Min kollega sagde at det er en slags driver men virker lidt modsat af en
grafikkortsdriver.
Lidt svært at forklare....

Måske der er en af jer der kan i korte træk og på "dansk" forklare det

Ralph.

Fra : Steen

Dato : 26-05-08 10:23

> Måske der er en af jer der kan i korte træk og på "dansk" forklare det
>
> Ralph.

Har du prøvet at skrive "hvad er directX" i google's søgemaskine og klikke
på det øverste link til microsoft ?

MVH
Steen

Fra : Ralph Køster

Dato : 26-05-08 16:18

Hvad tror du?? siden jeg spørger her.

Fra : j.valentin

Dato : 27-05-08 07:04

"Ralph Køster" <Get@grip.now> wrote in message
> Hvad tror du?? siden jeg spørger her.

Så skulle du måske prøve det.
Svaret findes nemlig der.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-05-08 08:05

Ralph Køster skrev:

> Kan nogen give en forklaring på hvad Direct X egentlig er???

Måske du har større chance for et brugbart svar i den gruppe, som
omhandler grafikkort (news:dk.edb.hardware.grafikkort).

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ralph Køster

Dato : 28-05-08 07:37

ja eller i en gruppe som omhandler software, men en sådan kunne jeg ikke
finde, derfor
skrev jeg her.

Men Microsofts forklaring er på 12 ord.

Er det virkelig kun det???

Fra : Max

Dato : 28-05-08 08:02

Hej Ralph

> Er det virkelig kun det???

Nu er nettet en god ting at søge informationer på,
en mulighed kunne være at læse her:

http://en.wikipedia.org/wiki/DirectX

--
Mvh Max

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-05-08 17:34

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev :

>ja eller i en gruppe som omhandler software, men en sådan kunne jeg ikke
>finde, derfor

Det har intet at gøre i en gruppe, der omhandler
grafikbehandling.
--
Kerim

Fra : Mr.X

Dato : 02-07-08 23:42

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det har intet at gøre i en gruppe, der omhandler
> grafikbehandling.

Lige så lidt som dit indlæg har

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-07-08 23:10

Mr.X wrote:

> Lige så lidt som dit indlæg har

så vidt jeg kan se, henviser Kerim til den relevante gruppe. Det må da siges
at være vedkommende i denne tråd.

Erik Ginnerskov