Photo galleri?
Fra : Dude

Dato : 20-04-08 22:49

Hej alle!

Jeg har rodet lidt med Coppermine - fordi jeg umiddelbart syntes at det
virkede som om det kunne tilfredsstille mine behov.
Men jeg synes at der er nogle væsentlige mangler, - så jeg kunne godt
tænke mig at høre om der er andre gode bud på photo-gallerier, som jeg
kunne bruge:

Mine ønsker:

Der skal være mulighed for et antal (4-5 stykker) hovedkategorier.

Mulighed for et antal brugere som kan lægge billeder i mapper, som de
selv opretter, men som hører under en prædefineret hovedkategori.

Eksempel:

John logger ind.
Han kan kun oprette mapper og lægge billeder i hovedkategorien "John".
Ole kan også kun lave mapper og lægge billeder i hovedkategorien "John".

Per logger ind:
Per kan oprette mapper og lægge billeder i hovedkategorien "Per".

__

Coppermine er ret tæt på. Men af en eller anden grund er det kun
Administrator som kan oprette (og bruge!) hovedkategorier.
Andre brugere kan kun oprette mapper i "Usergalleries" - og altså ikke
lægge noget i administrators hovedkategorier.

Kan nogen give gode bud?

Mvh
John