Reservedels håndbog til CB750 K6'er
Fra : Kasper

Dato : 20-04-08 12:14

Hej CB-kyndige…
Jeg er i gang med en større restauration af min gamle Honda CB 750 K6
(fra 77’) og mangler i den forbindelse en ”reservedels håndbog” til
netop en K6’er, således at det bliver lettere for mig at søge og
bestille reservedele via ”partnumber” (på f.eks.
”davidsilverspares”).
Jeg har allerede en reservedels håndbog til en K2’er, men det er ved
at gå op for mig, at selvom de to modeller er ret ens, så er der
alligevel mange forskelle. –og det er jo trælst hvis de ny dele ikke
passer, når de engang dukker op!!!
Jeg er således MEGET interesseret i at: låne en bog jeg kan kopiere,
købe en ny bog, eller downloade en elektronisk version. –det har
desværre ikke været mig muligt at finde nogle af delene selv, trods
grundig søgning.
På forhånd tak for hjælpen…
-Kasper

Fra : Niels Wittrup

Dato : 21-04-08 09:06

Prøv evt. cmsnl.com de har oversigter over stort set alle cb modeller med
skemaer og lister over reservedele. Her er en K6 model:
http://www.cmsnl.com/honda-cb750k6-four-general-export-dkdm_model14382/partslist/

Der er mange forskellige, så mange gange er udfordringen at finde den
rigtige model :).

Ellers er der også lidt materiale at finde på honda4fun.com, den er godt nok
italiensk, men under Materiale->Manualli er der lidt af hvert.

Sidst men ikke mindst kan du måske finde noget på sohc4.net, om ikke andet
er der en del information at finde der også.

Håber det kan bruges.

Mvh. Niels