?Vandtæt box til gps
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 20-04-08 08:20

Kære NG
jeg er ude i et projekt, hvor jeg vil ha' fusket min garmin på MCén.
Men de "palmcase" jeg kan finde er sk*** dyre - eller du'r bare ikke.
Har i (gode) erfaringer ?
vh
Jørn

Fra : TWL

Dato : 20-04-08 08:25

Jørn N. Andersen (slet 7E2J2) wrote:
> [...]
> jeg er ude i et projekt, hvor jeg vil ha' fusket min garmin på MCén.
> Men de "palmcase" jeg kan finde er sk*** dyre - eller du'r bare ikke.

Det er ikke noget jeg har erfaring med, men i den seneste brochure fra
Louis var der en Held-taske til formålet.

http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025488

Thomas

Fra : Grunnet

Dato : 20-04-08 09:09

I nyhedsmeddelelse: 12086763750.651743259830145@dtext.news.tele.dk,
skrev Jørn N. Andersen (slet 7E2J2) <jna@7E2J2c.dk> følgende:
> [...]
> jeg er ude i et projekt, hvor jeg vil ha' fusket min garmin på MCén.
> Men de "palmcase" jeg kan finde er sk*** dyre - eller du'r bare ikke.

Er en garmin ikke vandtæt mere - det var de i "gamle dage"

--
Steen
(der til MC-ture har en gammel men vandtæt Garmin GPS-V de luxe - hvilket

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Per

Dato : 21-04-08 07:23

"Jørn N. Andersen (slet 7E2J2)" <jna@7E2J2c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er ude i et projekt, hvor jeg vil ha' fusket min garmin på MCén.
> Men de "palmcase" jeg kan finde er sk*** dyre - eller du'r bare ikke.

Prøv at søge på otterbox.

Eller brug et kondom, det gør jeg. Så kan man også trykke på skærmen.

Husk det skal være uden creme og klart, ikke noget med banansmag

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 21-04-08 07:47

"Per" <per_mand@edbegenskaber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller brug et kondom, det gør jeg. Så kan man også trykke på skærmen.
>
> Husk det skal være uden creme og klart, ikke noget med banansmag

Ubrugt!
Husk det : Ubrugt

Michael D

Fra : Niels Stoltze

Dato : 25-04-08 22:56

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev...

> Ubrugt!
> Husk det : Ubrugt
>
> Michael D

Giver det ikke sig selv, at det skal være ubrugt, eftersom det skal være
uden "creme"....

/Stoltze

Fra : Carl Dragert

Dato : 27-04-08 12:02

On 20 Apr., 09:19, Jørn N. Andersen <j...@7E2J2c.dk> (slet 7E2J2)
wrote:
> [...]
> jeg er ude i et projekt, hvor jeg vil ha' fusket min garmin på MCén.
> Men de "palmcase" jeg kan finde er sk*** dyre - eller du'r bare ikke.

Kig efter Mobile Protection Skins. Jeg købte en pakke hos Elgiganten.
se dem her http://shop.packyourbags.com/acatalog/Ski_Skins_Mobile_Phone_Protection.html

- Carl