Problem med SpeedStep-teknologi
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 17-07-01 22:54

Hejsa..

Jeg har en Toshiba med SpeedStep... Det er en 600mhz, men jeg kan kun få den
til at køre 500.. hehe sjovt.. NEJ... Kan man ikke slå skidet fra et eller
andet sted? Eller gøre et eller andet ved det?? Det er sku mindre fedt!!!

Mvh Ulrik

Fra : anders henriksen

Dato : 18-07-01 21:24

jeg har samme problem med en 600 mhz sony vaio....det er hammer irreterende

Fra : anders henriksen

Dato : 18-07-01 21:30

bu har jeg funder ud af det, gør følgende:

gå i start/kør og skriv: prpcui

så kommer det en dialog boks op med alt det du kunne ønske dig at ændre

hilsen

anders

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 19-07-01 16:07

øv.. det virker ikke på min Toshiba

Fra : Kenson

Dato : 31-07-01 02:36

"Ulrik Nielsen" <un@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> andet sted? Eller gøre et eller andet ved det?? Det er sku mindre fedt!!!

Hej Ulrik.
Der må være nogle indstillingsmuligheder i Bios opsætningen.
Jeg kender ikke lige Toshiba`s modeller men det står
i manualen hvordan du åbner den. ( Muligvis : F2 - under opstart.)
Der må der være indstillings muligheder for Speedstep. Det skulle
jo helst kun være når den kører på batteri, at den nedsætter hastigheden.
Mvh
Kenson.