Kan denne købes i DK
Fra : EL-Trikker

Dato : 20-04-08 23:11

Hejsa,,

er der nogle der har set denne her tilsalg i DK

http://www.chieftec.com/blackbox-b.html ??

syntes ikke at kunne finde den nogle steder..

Alternativt nogle gode udnelandske forhandlere der kan anbefales?

//EL-Trikker

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-08 07:08

EL-Trikker wrote:
> [...]

Prøv at kigge foroven på selvsamme side, hvor der står "sales offices". Det
ka' være en af de danske distributører ved det.

Mvh Ebbe

Fra : _

Dato : 21-04-08 10:11

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge foroven på selvsamme side, hvor der står "sales offices".
> Det
> ka' være en af de danske distributører ved det.

Nu må du ikke gøre det alt for let.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-04-08 07:15

"EL-Trikker" <eltrikker@REMOVEgmail.com> crashed Echelon writing

> er der nogle der har set denne her tilsalg i DK
>
> http://www.chieftec.com/blackbox-b.html ??
>
> syntes ikke at kunne finde den nogle steder..

Google vil osse gerne være din ven.

Proconsult.dk

--
Bjarke Andersen

Fra : jama

Dato : 21-04-08 10:27

"EL-Trikker" <eltrikker@REMOVEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> syntes ikke at kunne finde den nogle steder..
>
> Alternativt nogle gode udnelandske forhandlere der kan anbefales?

Har kigget på linket, og USB boxen er meget lig den Aldi solgte for et
stykke tid siden.
I det hele taget syntes jeg, at den er magen til de USB boxe, som kan købes
på nettet, bla. her
http://www.unisupport.net/lang/da/landrive.htm

Fra : Henning

Dato : 21-04-08 15:08

> [...]
>stykke tid siden.
>I det hele taget syntes jeg, at den er magen til de USB boxe, som kan købes

Hvis den er magen til Aldi-kassen kan den ikke anbefales
Begrænsning på 300G via FTP og 400G via USB-adgang. Desuden kunne
disken kun formateres i fat32.

Fra : jama

Dato : 21-04-08 16:36

"Henning" < @> skrev i en meddelelse

> Hvis den er magen til Aldi-kassen kan den ikke anbefales
> Begrænsning på 300G via FTP og 400G via USB-adgang. Desuden kunne
> disken kun formateres i fat32.

Jeg har sat en alm stationær harddisk på 250 GB i boxen og den kunne format
i NTFS, uden problemmer.
jama

Fra : _

Dato : 21-04-08 17:09

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" < @> skrev i en meddelelse

> Jeg har sat en alm stationær harddisk på 250 GB i boxen og den kunne
> format i NTFS, uden problemmer.
> jama

En USB-harddiskboks og en NAS er ikke det samme...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-04-08 18:44

"_" <_akadut@akadut.xx> wrote in news:480cbcd6$0$2088
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> En USB-harddiskboks og en NAS er ikke det samme...

Chieftec'en er ikke en NAS. En NAS kan pr. definition en selvstændig
(lagrings) computer der tilsluttes direkte til et netværk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Network-attached_storage

Fra : Henning

Dato : 21-04-08 18:47

On Mon, 21 Apr 2008 18:08:36 +0200, "_" <_akadut@akadut.xx> wrote:

>"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

Ja, når du bruger den som USB-drev. Ikke via FTP.

>En USB-harddiskboks og en NAS er ikke det samme...

Det oprindelige link er vist kun en USB-kasse?

Fra : kjeld09

Dato : 21-04-08 08:07

On 21 Apr., 00:10, "EL-Trikker" <eltrik...@REMOVEgmail.com> wrote:
> [...]
>
> syntes ikke at kunne finde den nogle steder..
>
> Alternativt nogle gode udnelandske forhandlere der kan anbefales?

se her
http://www.datateam.dk/
m v h
Kjeld

Fra : Henning

Dato : 21-04-08 15:11

On Mon, 21 Apr 2008 00:10:56 +0200, "EL-Trikker"
<eltrikker@REMOVEgmail.com> wrote:

> [...]
>
>syntes ikke at kunne finde den nogle steder..
>
>Alternativt nogle gode udnelandske forhandlere der kan anbefales?

Søg på Maxtor One Touch - den kan det samme mht. backup og tilgang via
USB.

Fra : EL-Trikker

Dato : 21-04-08 19:33

> Søg på Maxtor One Touch - den kan det samme mht. backup og tilgang via
> USB.

De har såvidt jeg ved ikke esata

Fra : Søren Blom

Dato : 22-04-08 12:31

"EL-Trikker" <eltrikker@REMOVEgmail.com> skrev

> De har såvidt jeg ved ikke esata

Der er kommet en model med esata, den er vist på 1 TB, har en kollega der
har købt en.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom