Hvordan faen...
Fra : Ballex

Dato : 13-07-01 23:16

Hejsa.
Jeg håber der en der kan give mig en lille fiks fidus, som gør det nemt for
mig at sætte mine ram i, det er dem med 168 "ben"...
Nu har jeg knokklet et par timer men de vil ikke blive siddende..

Håber der en der kan hjælpe
/ballex

Fra : Søren Blom

Dato : 17-07-01 23:08

"Ballex" <cjhball@hotmail.com> skrev
> [...]
> mig at sætte mine ram i, det er dem med 168 "ben"...
> Nu har jeg knokklet et par timer men de vil ikke blive siddende..

Det er sku da ikke så svært, hvad er problemet?
Er du sikker på at det er den rigtige type RAM du har købt, kan sidde på dit
bundkort, for hvis de ellers kan det, du sætter dem det rigtig sted, så
burde du kunne sætte dem på med tre fingere og virker de ikke. Så er det
sikkert fordi du har vendt dem forkert.

Forklar problemet lidt nærmere.

Oplys gerne hvilken type ram, fabrikat og navn på bundkort, så kan vi andre
hjælpe med at slå det op og se om det kan fungere sammen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 18-07-01 09:08

"Ballex" <cjhball@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig at sætte mine ram i, det er dem med 168 "ben"...
> Nu har jeg knokklet et par timer men de vil ikke blive siddende..

Har du lagt mærke til de 2 huller nede ved connectors?? Det en af dem er til
3 eller 5 volt, og har derfor 2 måder den kan sidde på.. Det andet af dem
har 3 måneder det kan være placeret på, hvilket giver 6 forskellige
kombinationsmuligheder for placeringen af de to huller.

Er det ikke det korrekte modul du har, kan du ase og mase fra nu af og til
juleaften, du får ALDRIG modulet på plads..