Søde Norske skovkatte killinger
Fra : Michael Elgaard

Dato : 17-07-01 21:08

Hej til alle i katteelskere.

Vores dejlige skovkatte har fået jordens sødeste killinger, synes vi da i
hvert tilfælde.
Har du lyst til at dele vores begejstring med os, kan du se dem her:

http://www.dormic.dk/Katte/katte_index.htm

Hilsen
Michael

Fra : Trine

Dato : 18-07-01 07:52

Hej Michael

Selvfølgelig vil vi dele den med dig *ss*

Hvor er de dejlige personligt er mit hjerte faldet på Obelix....sikke en
skøøøn missedreng!!

Tillykke med dem

/Trine

Fra : Katrine

Dato : 18-07-01 09:57

Hej

Hvor er de skønne. hvis ikke lige det var fordi jeg allerede har to
katte, vil jeg nok sige: "Vil ha'!", men jeg kan ikke have flere lige
nu. :)

Katrine, Blip og Josefine

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina

Dato : 18-07-01 10:21

Dejlige norske børn. Alle misse-børn er dejlige.
Nyder selv 7 coon-unger med fuld fart på

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Birgitte

Dato : 18-07-01 17:25

Tillykke med de skønne Norske missebørn.
Det er billeder som dem, der får mig til at glæde mig endnu mere over vores
forhåbentlig vellykkede parring.
Du har et brun med uden hvid kuld jeg får et rød med uden hvid thihi..
Tillykke i fremtiden, håber du finder et rigtig godt hjem til dem alle.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 18-07-01 19:37

> ...jeg får et rød med uden hvid thihi..

Hej Birgitte

Altså, undskyld mig min nysgerrighed: Er det Berlinetta x Trym?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 18-07-01 20:40

Hej Grit
-Ja det er Berlinetta og Trym.
Jeg forventer at hun går i løb hurtig, hvis hn ikke allerede har været
det....
hun er en "lille" luskepige. -Ja lille og lille er hun altså ikke, hun er
faktisk en ret stor hunkat med mange gode kvaliteter.
Jeg glæder mig vildt til at se killinger efter de to.
Skal selv beholde en hunkat derfra.
MHV Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Eva Schmidt