Schuberth S1/S1 Pro
Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-04-08 15:14

Jeg trænger til nyt visir til min S1-hjelm, og i den forbindelse faldt
det mig ind at jeg måske burde købe Pinlock-visiret fra den nye S1 Pro
i stedet?

Nogen her der ved om de to hjelme matcher visir?

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 19-04-08 15:35

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i stedet?
>
> Nogen her der ved om de to hjelme matcher visir?
http://www.louis.de/_10a8ea4b30e0673d1cc65f90b75650f33b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=815&list_total=11&anzeige=0&page=0&artnr_gr=20014776

Ja!
Ovennævnte skulle fjerne all tvivl!

Det passer alle S1, S1 Pro og R1

Michael D

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-04-08 15:36

On Sat, 19 Apr 2008 16:14:00 +0200, Per K. Nielsen
<pkn.usenet@gmail.com> wrote:

> [...]
>i stedet?
>
>Nogen her der ved om de to hjelme matcher visir?

Eller også kunne jeg bare google det
Så vidt jeg kan se på diverse sider matcher S1/R1/S1 Pro visir.