Fullrate
Fra : Nissen

Dato : 18-04-08 21:14

Jeg har idag fastner ved TDC og det har jeg tænkt mig at blive ved med -
Ihvertfald indtil videre.

Nu overvejer jeg at skifte mit internet til Fullrate. Nu har jeg så hørt at
der kan være risiko for at jeg ikke kan få Fullrate når jeg ønsker at
fortsætte med mit fastnet nummer ved TDC.

For mig lyder det mystisk.

Er der nogen her som er blevet afvist af Fullrate, da man ønskede at beholde
sit Fastnet nummer fra TDC.

Fra : noone

Dato : 19-04-08 07:28

"Nissen" <xx@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at der kan være risiko for at jeg ikke kan få Fullrate når jeg ønsker at
> fortsætte med mit fastnet nummer ved TDC.

Det er da ikke så mystisk. De sælger et produkt, hvor de "overtager" linjen,
og i øvrigt sælger de alle deres produkter med telefoni. Skal du have 2
forskellige udbydere, skal du have 2 linjer, som tingene er skruet sammen i
dag.

Nicolai

Fra : Anders

Dato : 21-04-08 10:33

"noone" <example@example.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> have 2 forskellige udbydere, skal du have 2 linjer, som tingene er skruet

Øhh, nej det er ikke pjat. Fullrate må ikke nægte fastnet hos TDC.

Og man skal ikke have 2 linier for at have TDC Fastnet og Fullrate bredbånd.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-04-08 10:38

On 2008-04-21, Anders <n@a.com> wrote:

> Øhh, nej det er ikke pjat. Fullrate må ikke nægte fastnet hos TDC.

Fullrate må godt blot købe et kobberpar (i modsætning til et delt
kobberpar) hos TDC. Og hvis der ikke er ledigt kobber må de godt afvise
kunden. Så i praksis må de godt "nægte" fastnet hos TDC.

> Og man skal ikke have 2 linier for at have TDC Fastnet og Fullrate bredbånd.

Hvis fullrate ikke leverer på delt rå kobber, jo.

--
Andreas