Tandlæge: 3-ledet bro, hvad er billigst/kl~
Fra : Jakob Munck

Dato : 17-04-08 08:48

Jeg skal have lavet en tre-ledet bro og prisen hos den ene tandlæge er
17.000 kr. Hos den anden (i DK) er det 14.000 kroner og i Polen koster det
ca. 6.000 kr.

Hvad er billigste mulighed i Danmark?
Hvilke tandlæger kan anbefales i Stettin/Polen/udlandet?

v.h.
Jakob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-04-08 14:48

Jakob Munck skrev:

> Hvilke tandlæger kan anbefales i Stettin/Polen/udlandet?

Jeg er meget tilfreds med Kreativ Dental i Ungarn, hvor jeg har fået
lavet implantater. Prisen for en treledet bro er 6.000 kroner. Læs mere
http://tandrejser.dk.

--
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange
muligheder, når du surfer på nettet.http://kimludvigsen.dk

Fra : KS

Dato : 17-04-08 20:18

har hørt at svanske tandlæger også kan være med rent prismæssigt.... det er
lidt tættere på end ungarn/polen
mvh
Kenneth

Fra : Filurius3@hotmail.co~

Dato : 07-05-08 00:30

On 17 Apr., 09:48, "Jakob Munck" <jm2_fjern_de...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> ca. 6.000 kr.
>
> Hvad er billigste mulighed i Danmark?
> Hvilke tandlæger kan anbefales i Stettin/Polen/udlandet?

På AvMinTand er der tandlæger i mange lande. Jeg har været meget
tilfreds med min behandling i Ungarn. En tre leddet bro koster ca.
4400 kr.i Ungarn ifølge deres <a href="http://www.avmintand.dk/
pricemodule.aspx?
show=treatment&amp;treatmenttype=11&amp;currencytype=9">Tandl&aelig;ge
priser</a>.

kan se deres tandlæger i polen her</a>