Integreret forum
Fra : Jes Søndergaard

Dato : 17-04-08 16:16

Jeg har et website som, lidt forenklet, består af en masse artikler. Nederst
på hver side/artikel kan alle indtaste en kommentar, som så efterfølgende
vises nederst på siden sammen med andre brugerkommentarer. Se fx
http://www.simtours.net/kaitak.php

Findes der et frit system til PHP/MySQL lavet til dette formål? Det svarer
lidt til et forum hvor der er én tråd per side, og hvor tråden vises direkte
på siden. Det må meget gerne være med en træstruktur af beskeder a.la.
Usenet.

Jeg spørger fordi mit nuværende system er lidt for simpelt og begrænset.

Mvh. Jes

Fra : Leonard

Dato : 17-04-08 16:27

On Thu, 17 Apr 2008 17:16:12 +0200, Jes Søndergaard wrote:

> [...]
> http://www.simtours.net/kaitak.php
>
> Findes der et frit system til PHP/MySQL lavet til dette formål?

Drupal kan det du vil med comments modulet aktiveret.
Det kan også meget andet.

--
Leonard
Heller komme for sent i dette liv

Fra : Martin

Dato : 17-04-08 21:46

Jes Søndergaard wrote:
> [...]
> Usenet.
>
> Jeg spørger fordi mit nuværende system er lidt for simpelt og begrænset.

Wordpress