Er nokia N73 stabil nok med nyeste softwar~
Fra : Paul8

Dato : 17-04-08 20:43

Har fået tilbudt en N73 for 700kr.
Men læsning af reviews giver mig kolde fødder.
Den crasher for ingenting står der mange steder.

Jeg håber Nokia nu efterhånden har løst de fleste problemer.
Hvordan er det med nyeste software ?

Fra : Tom Nielsen

Dato : 17-04-08 21:35

Jeg har selv en Nokia N73 Music Edition.

Den har aldrig crashet for mig, men den er helt enormt langsom til at skifte
mellem menuer m.v.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke købe den telefon.

Fra : inismore

Dato : 17-04-08 22:27

>Den crasher for ingenting står der mange steder.

Jeg har haft min N73 i et år, og det er aldrig lykkedes for mig
at få den til skulle genstartes.
Jeg bruger min primært til Navigation med Navigon Mobile
og Holux GpSlim 236,
med den nyeste firmware er den ganske rimelig hurtig.
//inis

Fra : Nicolaj C

Dato : 21-04-08 08:30

"Paul8" <ubrugelig@kd.kd> wrote in message
> [...]
> Den crasher for ingenting står der mange steder.
>
> Jeg håber Nokia nu efterhånden har løst de fleste problemer.
Ja, de er løst.

Fra : Paul8

Dato : 22-04-08 11:55

Tak for svarene.
Nu har jeg købt den.
Den virker kvik nok. Den har softwareversion 4-0735-3.0.2.
Er der et sted på nettet hvor man kan tjekke om der er sket vigtige ændringer siden?