Gmail og POP3 modtagelse!
Fra : Lars k.

Dato : 17-04-08 14:22

Hej

Jeg har efter meget besvær fået sat pop3 og smtp op på min Nokia 5310. Hvad
der undrer mig er at når jeg logger på min gmail-konto med mobilen får jeg
de ældste mails frem ud af mere end 1000 mails. Hvordan i alverden får jeg
mine seneste mails frem på mobilen?

Vh
Lars

Fra : simon

Dato : 17-04-08 15:31

Lars k. skrev:
> [...]
> de ældste mails frem ud af mere end 1000 mails. Hvordan i alverden får jeg

Hej.
Du skal ind på din Gmail-konto (på pc'en) og ændre følgende i
indstillinger -> Videresender og POP/IMAP:

Under POP-download: Aktiver kun POP for emails, som modtages fra
nu af.
Husk at gemme denne opsætning (gem ændringer).

mvh
simon
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : Lars k.

Dato : 17-04-08 15:38

> [...]
> nu af.
> Husk at gemme denne opsætning (gem ændringer).

Simon.. du er min ven
Tak....

Hilsen
Lars