Honda cbr1100xx fra 98 hk til 164 hk ?
Fra : Nismo

Dato : 17-04-08 23:08

Hej.

Hvor meget skal der til for at ændre en Honda cbr1100xx super blackbird fra
98 hk til 164 hk ?

På forhånd tak.

Hilsen.

Fra : Richard

Dato : 17-04-08 23:09

Nismo wrote:

> Hvor meget skal der til for at ændre en Honda cbr1100xx super blackbird fra
> 98 hk til 164 hk ?

Er den fra D så kig hos honda.de under Motorräder - Service und mehr -
Leistungsumrüstungen, hvor de ændrede dele på de droslede tyske modeller
er specificeret.

--
Richard Pade, Klampenborg, DK

Fra : Nismo

Dato : 17-04-08 23:14

Der står desværre ikke noget om denne cykel.

Andre der kan hjælpe ?

--
Nismo

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-04-08 14:18

Sandsynligvis en ny tændingsboks.... Mener den koster omkrng 6000,- Men er
ikke 100% sikker

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-08 14:25

Og mener så det detsværre er meget værer , kan huske Sand Jensen fik sådan
en Sweiser moddelelr hjem i hmmmm 99 og de var for dyrer at få lavet om så
de måtte retur

Næsten helt sikker på det knaster og Kaburator osv. og sikker også blackbox

Men om det var indsprøjt modellen , kan jeg ikke sige med sikkerhed , da det
var lige i skiftet

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-04-08 19:06

"Sweiser moddelelr hjem i hmmmm 99 "

Netop sådan en er min. Men Honda danmark betalte ændringen, inden den blev
indregistreret. Mener jeg fik at vide det kostede 6000,- Men jeg vil ikke
lægge hovedet på blokken, da jeg ikke selv har lavet den ændring. Min er med
karburator.