Boldspil for hunde !!
Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 14:07

Jeg fik et link tilsendt idag fra Allan G. i kattegruppen. Jeg synes
lige at I skal se det.

Jeg vil nok tro at det tangerer dyremishandling, hvis den bliver
startet om morgenen for at vovse ikke skal kede sig medens ejerne er
på arbejde, men ellers er idéen sikkert god nok for hundeejere, som
vil ha' fred til at se TV-avisen:

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 14:09

Og her er så linket. Fik trykket for tidligt på "send":

http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/player/popup/?cl=7351036

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-04-08 15:00

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/player/popup/?cl=7351036

Samtidig aktivering af barn og hund! Du glemte linket til hvor man kan
købe sådan en... Men det kræver nok en hund der gider hente bolde.
Siri kigger bare undrende på en, hvis man kaster en bold til hende.

Mvh Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 15:09

> [...]
> man kan købe sådan en... Men det kræver nok en hund der gider
> hente bolde. Siri kigger bare undrende på en, hvis man kaster en

Hvor man kan købe sådan en kan man kun gætte på. Det er efter alt at
dømme en amerikansk opfindelse, men den ville også nok være ret dyr
at anskaffe.

Siri gider sikkert ikke det "pjat", hun har jo også nok aktivering
når hun skal vaske lille Ellen Glæder mig altså til at se nogle
billeder med Siri og hendes lillesøster, men du har jo nok at se til
med en lille ny baby i huset.

Næste gang Siri's vaskegén bliver aktiveret, må du sørge for at
Ellen kan blive vasket over det hele. Så bliver hun sikkert Jyllands
reneste baby, og *så* er det liiige at du skal have kameraet ved
hånden.

Fra : Kim Christensen

Dato : 17-04-08 12:09

On 17 Apr., 15:09, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:
> Og her er så linket. Fik trykket for tidligt på "send":
>
> http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/player/popup/?cl=7351036

For mange boldkastemanøvrer kører hunden vildt op i stress. Det bliver
bare værre af det...

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 19:19

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> For mange boldkastemanøvrer kører hunden vildt op i stress. Det
> bliver bare værre af det...
>
> Hilsen Kim

Ja, jeg havde det nok på fornemmelsen. Jeg så jo den dejlige collie
forleden formiddag på TV2, hvis ejere var fortvivlet over dens
besættelse af bolden. Der var en lang afvænningsperiode foran dem,
for at få den på ret køl igen. Det var godt nok synd for hunden.