Den mest fjogede køter
Fra : Leyna

Dato : 17-04-08 09:08

Ja, det er selvfølgelig Oy jeg omtaler på denne måde!

Jeg satte mig ud på terassen i går med kameraet ved hånden og så
knipsede jeg bare løs. Hundene nød at jeg var i haven sammen med dem,
og dette billede måtte jeg bare lige dele med jer.

http://www.leyna.dk/oy-galleri/smil.jpg

Det gav både manden og jeg et rigtig godt grin.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-04-08 09:34

Leyna <leyna@leyna.dk> writes:

> [...]
> og dette billede måtte jeg bare lige dele med jer.
>
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/smil.jpg
>
> Det gav både manden og jeg et rigtig godt grin.

Ja, de hunde kan se så ufatteligt bøvede ud. Siri laver også
sommetider den der med kæberne. Og hvis så ørerne også er røget om i
nakken, så er den helt god. Jeg har bare aldrig været heldig at have
et kamera i nærheden.

I går havde jeg kameraet, men var ikke hurtig nok, da Siri besluttede
sig for at nu var det tid til at gøre Ellen (vores datter på fire
uger) ren. Så hun blev lige slikket ren, for sådan gør hunde jo.
Ellen havde dog ble og tøj på, så det var ikke så effektivt. Men både
hund og barn så ud til at nyde det. :)

Mvh Trine

Fra : Leyna

Dato : 17-04-08 10:16

On Thu, 17 Apr 2008 10:34:28 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>sommetider den der med kæberne. Og hvis så ørerne også er røget om i
>nakken, så er den helt god. Jeg har bare aldrig været heldig at have

Jeg var så ikke klar over, at Oy lå og så bøvet ud. Han var nemlig et
godt stykke fra mig og jeg havde ikke briller på. Jeg ser først at der
er et eller andet, da jeg får billedet ind i Photoshop, og så måtte
der jo lige beskæres, så motivet kom tæt nok på. Hold da op, hvor kom
jeg til at grine.

Men Oy kan altså osse se rigtig pæn ud...
http://www.leyna.dk/oy-galleri/halvandet-aar.jpg

Altså når jeg selv skal sige det.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 10:50

> [...]
> nok på. Hold da op, hvor kom jeg til at grine.
>
> Men Oy kan altså osse se rigtig pæn ud...

Jamen, han er da bare dejlig, og så med en rhododendron-kvist i
munden. Næste gang skal du så bare sørge for at den er sprunget ud
(altså blomsterknoppen), så er det helt perfekt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 17-04-08 11:36

On Thu, 17 Apr 2008 11:50:12 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]

>munden. Næste gang skal du så bare sørge for at den er sprunget ud
>(altså blomsterknoppen), så er det helt perfekt.

Han er desværre lidt for glad for den busk, så han kunne sagtens finde
på at "plukke" blomsterne selv, når de engang springer ud. Dog synes
jeg at han stort set er kommet over sit destroyer-stadie, for det er
ikke meget han ødelægger indendørs mere. Der KAN stadig smutte en sok
eller en sutsko, men det er bestemt ikke reglen mere. Og han VED godt
at det er forkert.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 12:33

> [...]
> mere. Der KAN stadig smutte en sok eller en sutsko, men det er
> bestemt ikke reglen mere. Og han VED godt at det er forkert.

Selvfølgelig. Det er jo med hunde som med børn, det er bare noget
der skal overstås. Han har en god læremester i sin far, og at han
godt ved at det er forkert er da et godt tegn.

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 10:56

> [...]
> dem, og dette billede måtte jeg bare lige dele med jer.
>
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/smil.jpg
>
> Det gav både manden og jeg et rigtig godt grin.

Det kan jeg godt forstå. Han må da være selvskreven til en reklame
for Colgate. Herlig vovse.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 26-04-08 11:01

> [...]
> og dette billede måtte jeg bare lige dele med jer.
>
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/smil.jpg
>
> Det gav både manden og jeg et rigtig godt grin.

HEHE.. fedt udtryk!.. det er sådanne billeder man kan grine over i
laaaaaaaaaaaange tider, og billeder man sætter pris på, den dag hunden ikke
er mere.

Jeg har også et par rigtigt kiksede billeder fra min første boxer`s tid, han
var også mester i at se tåbelig ud, og jeg har dem jævnligt fremme og får et
godt grin, og mindes min gode ven med et smil (-;

Mvh. Marie