MS Windows
briani 27239
Manglende Windows-tast
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-08 13:49

Min IBM T43 har desværre ingen windows-tast, hvilket umuliggør en del
genveje.
Hvordan "omdøber" jeg en af de andre taster til windwos-tast? Det skal
ikke være en kombination, det vil besværliggøre genvejstasterne
forholdsmæssigt meget at skulle trykke på tre taster på en gang.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-04-08 15:58

Henning wrote :
> [...]
> ikke være en kombination, det vil besværliggøre genvejstasterne
> forholdsmæssigt meget at skulle trykke på tre taster på en gang.

Jeg har heller ikke nogen Win-tast på mit keyboard.
I stedet har jeg mappet min CapsLock til at være Win-tast.

Jeg brugte vist nok SharpKeys til det.
MS har selv et lignende program der gør de samme.

http://www.randyrants.com/sharpkeys/

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fb7b3dcd-d4c1-4943-9c74-d8df57ef19d7&DisplayLang=en

--

Lars Jørgensen

Fra : KsNa

Dato : 17-04-08 18:46

<Henning> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke være en kombination, det vil besværliggøre genvejstasterne
> forholdsmæssigt meget at skulle trykke på tre taster på en gang.

Hold da op ja, den tast har jeg da aldrig brugt(er tidligere mac.bruger),
den åbner jo bare startmenuen, til det har jeg altid brugt Ctrl+Esc

Mvh
Kim

Fra : Henning

Dato : 17-04-08 20:16

>Hold da op ja, den tast har jeg da aldrig brugt(er tidligere mac.bruger),
>den åbner jo bare startmenuen, til det har jeg altid brugt Ctrl+Esc

Der er mange flere Jeg bruger primært windows + e, windows + f,
windows + r.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-04-08 01:14

For ikke at glemme windows + m og windows + d.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 20-04-08 19:45

Jens Peter Karlsen har bragt dette til verden:
> For ikke at glemme windows + m og windows + d.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Og ikke at forglemme: han har ikke Windows-tasten...

Fra : Henning

Dato : 20-04-08 21:57

>Og ikke at forglemme: han har ikke Windows-tasten...

Jeg bruger flere maskiner i min dagligdag Det er bare på en af dem
jeg savner tasten