Opdatering af telefon og fjernelse af sim-~
Fra : Moe

Dato : 17-07-01 20:09

Hej er der nogen der kender noget til nogen opdatere software i
mobiltelefoner, som gør det til en rimelig pris. Jeg vil meget gerne have en
email adresse og evt. hjemmeside om arbejdet.
Kan man opdatere en Ericsson T20s til en T20e ?

--
Mvh. Martin
martin.molle@get2net.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-07-01 20:44

"Moe" <martin.molle@get2net.dk> wrote in message
> [...]
en
> email adresse og evt. hjemmeside om arbejdet.
> Kan man opdatere en Ericsson T20s til en T20e ?

Burde man ikke kunne men hw mæssigt er de ens men den tjekker på imei nr og
ved derfor hvad der er hvad...

men hvis det lykkes så giv lyd

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-07-01 02:04

Moe skrev:

>Kan man opdatere en Ericsson T20s til en T20e ?

Hvad er forskellen på de to? Umiddelbart vil jeg tro det godt kan lade
sig gøre, hvis hardwaren er ens. T10 og T18 er næsten ens, der kan man
opdatere T10erens software (Det kan sagtens lade sig gøre uden at
ændre IMEI-nummeret. Jeg ved ikke lige hvad Flemming mener om
IMEI-nummer-check?)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Moe

Dato : 18-07-01 20:03

Forskellen er at t20e understøtter ems og communiCamT og lidt mere.
og det kunne jeg godt tænke mig til min, så jeg vil gerne vide helt precist
om det kan lade sig gøre , for jeg er ikke så glad for hvis det er usikkert
og min mobil bliver fucket op.

mvh. Martin

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-07-01 21:09

> [...]
> opdatere T10erens software (Det kan sagtens lade sig gøre uden at
> ændre IMEI-nummeret. Jeg ved ikke lige hvad Flemming mener om

Jeg mener at upgrade softwaren tjekker din imei og finder ud af om det er en
T20 eller en T20e og vil derfor ikke rulle den "forkerte" software på... har
prøvet

Fra : Moe

Dato : 19-07-01 19:49

OK.
Men hvad skal jeg bruge, hvor kan det købes & hvr kan man få softwaren.
Jeg vil meget gerne vide hvor megert det kommer til at koste i ca. pris.

mvh. Martin

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-07-01 20:25

> [...]
> Men hvad skal jeg bruge, hvor kan det købes & hvr kan man få softwaren.
> Jeg vil meget gerne vide hvor megert det kommer til at koste i ca. pris.

Øh jeg skriver at det ikke kan lade sig gøre?

ps skriv under det du kommentere, gør det lidt nemmer at overskue..

Hygge