Aalborg: Efterlysnig
Fra : Bo Nielsen

Dato : 17-04-08 00:34

Min sølvgrå Yamaha YBR125 er blevet stjålet fra Mølle Plads i Aalborg mellem
lør. d. 12. kl. 10 og man. d. 14. kl. 22.30. Den har sort Givi topboks,
rusten udstødning, rustne bagfjedre og sort tape på det ene blinklys i bag.
Reg.nr. EY 16 741.

Oplysninger der fører til at jeg får den igen belønnes med 1000 kr.

Henvendelse kan ske via min e-mail eller til Aalborg Politi

Håber i vil holde et vågent øje, da jeg ikke har kasko på, og bruger den
stort set dagligt.

På forhånd tak.

ScooterBo

Fra : Ulvir

Dato : 17-04-08 00:49

"Bo Nielsen" <bonielsen@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> blinklys i bag. Reg.nr. EY 16 741.

> Håber i vil holde et vågent øje, da jeg ikke har kasko på, og bruger den

Surt. Jeg skal nok holde øjnene (ekstra) åben når jeg triller rundt her i
Thy..

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-04-08 05:50

Bo Nielsen skrev:
> [...]
>
> Henvendelse kan ske via min e-mail eller til Aalborg Politi
>
> Håber i vil holde et vågent øje, da jeg ikke har kasko på, og bruger den

Jeg kikker en ekstra gang i Aalborg-området

Smid lige et billede på dfmc.

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Bo Nielsen

Dato : 17-04-08 08:22

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kikker en ekstra gang i Aalborg-området
>
> Smid lige et billede på dfmc.

Har desværre ikke et billede af min egen, men det er en model som denne

http://www.yamaha-motor.es/Images/2006_YBR125_Photo_01_tcm44-64093.jpg

dog mere rusten

Jeg har produceret en efterlysningsseddel som hænger hos flere forhandlere,
supermarkeder og skoler i byen.

Takker for interessen til jer alle

ScooterBo

ScooterBo

Fra : Ole Hansen

Dato : 17-04-08 07:24

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> rusten udstødning, rustne bagfjedre og sort tape på det ene blinklys i bag.

Jeg skal nok holde øje - bor selv lige i nærheden.

--
Ole Hansen

Fra : Jesper G

Dato : 17-04-08 09:40

Bo Nielsen wrote:
> [...]
>
> Henvendelse kan ske via min e-mail eller til Aalborg Politi
>
> Håber i vil holde et vågent øje, da jeg ikke har kasko på, og bruger den

Skal ud og køre en lille tur i Aalborg idag.. Kører bare lige en omvej
hjem, så jeg også lige kan kigge lidt omkring.
Kører specielt en lille tur i Aalborg Ø. Der fandt jeg min gamle MC ude
efter den blev stjålet.

-Jesper G, ZZR600

Fra : Karlo Larsen

Dato : 17-04-08 14:26

"Jesper G" <super_gFJERN@esenet.fjerndk> skrev i meddelelsen
> [...]
Jeg kikker efter den hilsen karlo glamsbjerg fyn

Fra : Hans Petersen

Dato : 17-04-08 16:17

Ser efter i Frederikshavn

Fra : Armand

Dato : 17-04-08 16:29

Bo Nielsen skrev:
> [...]
> rusten udstødning, rustne bagfjedre og sort tape på det ene blinklys i bag.

Kig selv!
Den model er snarere snuppet af nogle scooterhjerner frem for af
polakker, og det er efterhånden sket flere gange her på gruppen at
motorcykler i samme "klasse" er fundet forladt ikke langt fra
gerningsstedet: At stjæle/bortføre motorcyklen til roligere omgivelser
er tilsyneladende nemt nok; men tilsyneladende er det generelt for stor
en opgave for sådan nogle knægte at få skidtet startet op hvorefter at
den efterlades i de "rolige omgivelser".
Så tag en tur på cykel rundt i de nærmeste baggårde; øde park-kroge;
krat og deslige: Der er rig mulighed for at du falder over den
derigennem :-|

--
Armand.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 17-04-08 23:35

> [...]
> og deslige: Der er rig mulighed for at du falder over den derigennem :-|

Tro mig - jeg kigger alt hva' jeg kan. Din tanke var bestemt også min
første. Som den står ville jeg ikke en gang selv betale for den, hvis jeg
fik tilbuddet.

Allerede da jeg opdagede den var væk, tog jeg en halv times gåtur rundt i
gyderne og baggårdene og kiggede ved containerskure og buskadser. De næste
ture vil koncentrere sig om områder der ligger mere end et par hundrede
meter væk. Det er desværre ikke bare gjort på en times tid - jeg er faktisk
blevet overrasket over, hvor mange små kringelkroge der er i indre Aalborg

En eller anden har manglet et transportmiddel hjem efter en våd nat i byen,
eller har simpelthen kunnet se fornøjelse i at jorde rundt på den i en
brandert. Jeg har bestemt ingen illusioner om at den er sendt til Østeuropa
sammen med en flok 1098 eller GSXrr

The search continues, og igen tak til alle for interessen.

ScooterBo
(som bare er glad for det ikke var Banditten de neglede)

Fra : Jesper G

Dato : 18-04-08 16:43

> [...]
>
> ScooterBo
> (som bare er glad for det ikke var Banditten de neglede)

Hej Bo

Jeg har lige kørt rundt i små 40 min i div sidegader i Aalborg Ø uden
held (har ikke nået igennem alle). Så fik jeg også øvet "hårnålesving"
inden sommer og set lidt af området :)
Jeg går ud fra at du har kontaktet følgende og tilbudt passende dusør:
1) Taxa-selskaberne. De kommer jo rundt omkring i weekenderne.
2) Måske bus-selskabet.
3) http://www.crimecode.com
4) Kontakt viceværterne på alle de kollegier/bebyggelsesområder du kan
finde. Der er måske en liste på http://www.aku-aalborg.dk/.
Utroligt at der er nogle der ikke kan finde ud af dit og mit.
Da min blev fundet i sin tid, var det en vicevært der undrede sig over
at der havde stået en MC i et par dage på deres parkeringsplads. Han
havde ikke set MC'en før og kontaktede så politiet der kunne fortælle
ham at den var stjålet. Politiet kontaktede så mig og jeg hentede så min
cykel igen.
Husk at ringe til folk på ovenstående liste, NÅR du finder din MC igen,
så de ikke leder mere.

Mvh Jesper G, ZZR600

Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-04-08 22:59

> [...]
> (har ikke nået igennem alle). Så fik jeg også øvet "hårnålesving" inden

Tak for indsatsen

> Jeg går ud fra at du har kontaktet følgende og tilbudt passende dusør:
> 1) Taxa-selskaberne. De kommer jo rundt omkring i weekenderne.

Taxa har fået en stak efterlysningssedler til kaffestuen

> 2) Måske bus-selskabet.

Har jeg ikke tænkt på.

> 3) http://www.crimecode.com

Måske en mulighed - kendte ikke selv siden før nu.

> 4) Kontakt viceværterne på alle de kollegier/bebyggelsesområder du kan
> finde. Der er måske en liste på http://www.aku-aalborg.dk/.

Absolut en mulighed - den tror jeg, jeg vil kigge lidt nærmere på.

> Husk at ringe til folk på ovenstående liste, NÅR du finder din MC igen, så
> de ikke leder mere.

Har skrevet alle steder ned hvor der er hængt sedler op.

Endnu en gang tak for indsatsen og tak for forslagene.

ScooterBo

Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-05-08 17:33

- i en baggård ikke langt fra pladsen hvor den blev neglet. Har iflg.
anmelder (som jeg ikke kender identiteten på endnu) stået der de sidste ca.
3 uger.

Den har tilsyneladende været kørt ret hårdt ind i noget - gaffelben er
kraftigt bøjede og der er en anseelig bule i fælgen- Jeg håber han slog sig
_meget_ hårdt

Skader desuden - ødelagt forskærm, smadret spejl, glas og rammer til speedo
og omdr.tæller væk, dyb/skarp bule i tank v. sæde, bagskærm flækket, topboks
væk samt baggagebærer slået skæv. Tvivler på det kan betale sig at reparere.

En ting der undrer mig - måske i kan hjælpe - der var sat tape over
tændingslåsen. Nogen bud på hvorfor?

ScooterBo
(som heldigvis lige har fået en cykel i fødselsdagsgave til at klare
småturene på)

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 18-05-08 15:55

On May 18, 6:33 pm, "Bo Nielsen" <boniel...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> kraftigt bøjede og der er en anseelig bule i fælgen- Jeg håber han slog sig

Jeg krydser fingre for at det har gjort rigtig av.

> En ting der undrer mig - måske i kan hjælpe - der var sat tape over
> tændingslåsen. Nogen bud på hvorfor?

Hvis låsen er brudt op, mon så ikke det er sat på for at man ikke
umiddelbart kan se at den er stjålet?

--
// brian