SGH-U600 - Lydløs tilstand
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 16-04-08 08:06

Hej

Jeg har en SGH-U600.
Eller rettere min datter har.

Den virker fint nok - Bortset fra en ting.

Når den er i lydløs tilstand (hvor alle tastetoner, ringetoner mm. er slået fra) og telefonen ringer og man tager den - Ja så kan man ikke høre en skid i højtaleren.
Modparten kan høre alt hvad man selv siger, men jeg kan intet høre.

Hvis telefonen er i alm. tilstand virker den som den skal.

Jeg er NOkia idiot - Jeg kan fa.... ikke finde ud af, at ændre dette.

Kan I

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Preben Kaas

Dato : 16-04-08 19:34

On Wed, 16 Apr 2008 09:05:35 +0200, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis telefonen er i alm. tilstand virker den som den skal.
>
>Jeg er NOkia idiot - Jeg kan fa.... ikke finde ud af, at ændre dette.

Ved jeg ikke, for min U600 virker perfekt i lydløs tilstand.

Hvor/hvordan sætter du datterens tlf. på lydløs?

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 17-04-08 07:39

Preben Kaas used his keyboard to write :

> Ved jeg ikke, for min U600 virker perfekt i lydløs tilstand.
>
> Hvor/hvordan sætter du datterens tlf. på lydløs?

Jeg trykker og holder # nede indtil den skifter til lydløs tilstand.

Micvhael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Preben Kaas

Dato : 17-04-08 18:59

On Thu, 17 Apr 2008 08:38:43 +0200, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:

>Preben Kaas used his keyboard to write :

>Jeg trykker og holder # nede indtil den skifter til lydløs tilstand.
>
>Micvhael

Det lyder højst besynderligt.
Et eller andet andet må jo være gået galt så måske var det et forsøg
værd, at nulstille alle indstillinger og føre tlf tilbage til
fabriksindstillinger.
Hvis det ikke hjælper og I ikke får løst problemet på anden vis vil
jeg foreslå jer at kontakte Samsungs hotline - de er utroligt
hjælpsomme derinde

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 21-04-08 08:22

> Det lyder højst besynderligt.
> Et eller andet andet må jo være gået galt så måske var det et forsøg
> værd, at nulstille alle indstillinger og føre tlf tilbage til
> fabriksindstillinger.

Den tror jeg lige jeg vil afprøve senere idag.
Hjælper det ikke tror jeg det bliver et garanti problem.

> Hvis det ikke hjælper og I ikke får løst problemet på anden vis vil
> jeg foreslå jer at kontakte Samsungs hotline - de er utroligt
> hjælpsomme derinde

Na - Den er jo kun små 5 uger gammel.
Har spurgt her og i 2 andre forums.
Ingen har dette problem.

Så det må blive en rep. eller ombytning.

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Preben Kaas

Dato : 21-04-08 16:43

On Mon, 21 Apr 2008 09:22:00 +0200, Michael Vilhelmsen

>Na - Den er jo kun små 5 uger gammel.
>Har spurgt her og i 2 andre forums.
>Ingen har dette problem.
>
>Så det må blive en rep. eller ombytning.
>
>Michael

Det kan du bestemt have ret i.

Lige en ekstra kommentar til dit tidligere problem med
afspilningslister, så har jeg oplevet at for lange filnavne forhindrer
mig i at lave disse lister.
Efter en omdøbning til kortere navne er problemet løst - ihvert fald
hos mig

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 22-04-08 07:37

Preben Kaas has brought this to us :

> [...]
> mig i at lave disse lister.
> Efter en omdøbning til kortere navne er problemet løst - ihvert fald

Jeg tak for al hjælpen indtil nu Preben.
Nu bliver den sendt til rep. / ombytning.

Så ser vi, hvad der sker når den er tilbage....

Michael