Tilpasse en DIV's højde til cellehøjde
Fra : Morten

Dato : 16-04-08 09:44

Hej alle,

   jeg har problemer med at få disse to div'ere (dem med border) til at få
samme højde. Den med sort kant kan have en variabel højde - og den med
rød kant skal rette sig ind efter den sortes højde. Hvordan hulen gør
man det?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.

Morten

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<head>
<title>Untitled Page</title>
</head>
Databeskrivelse</div>
tekst</p>
Statistikansvarlig</div>
Ansvarlig persondetaljer

Fra : Birger

Dato : 16-04-08 13:31

"Morten" <morten@dontfuckwithmemortennorgaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh.
>
> Morten
>

> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"

Har ikke testet din kode.

Umiddelbart så gør man slet ikke det du forsøger på.
td'er sætter sin højde efter indholdet.
Tabeller er ikke til design, men til tabulære data.
Det virker på mig totalt tåbeligt, at skrive i XHTML - og så bruge tabel til
sideopbygning..?

Hvis du insisterer, er det noget med en række mere i tabellen, og sætte
rammer på de td'er der skal indrammes.

Birger
-----
http://bbsorensen.dk
http://varmeretter.dk - hverdagsmad. Sundt, nemt, hurtigt og billigt. Daglig
opdatering.

Fra : David Nielsen

Dato : 16-04-08 16:47

Prøv og se dette link :
http://www.ejeliot.com/samples/equal-height-columns/example-7.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten

Dato : 17-04-08 08:48

David Nielsen skrev:
> Prøv og se dette link :
> http://www.ejeliot.com/samples/equal-height-columns/example-7.html

Glimrende, der var en god løsning. Tak til jer begge,

Morten