Igangsættelse af løbetid
Fra : klaus

Dato : 17-07-01 19:52

Er der nogle der har erfaring med igangsættelse af løbetid med hormoner??
Hilsen kak
kak@elvis.dk

Fra : Madsen

Dato : 18-07-01 07:38

Må jeg spørge hvorfor vil du det?

Jeg har et godt råd til dig, lad være med det lad det komme af sig selv:)))

Fra : Jannie Würtz Sløk

Dato : 19-07-01 09:54

Det kommer sgu an på...
Jeg har mistet en pragtfuld tæve på kun fire år, ultra kort sagt pga.
udebleven løbertid. Den lidt længere version er at hun havde
hormonforstyrrelser. Dyrlægen ville dog ikke igangsætte løbetiden - det var
der ingen grund til. Derimod ville hun gerne behandle på de bivirkninger som
hunden havde - hudkløe (meget meget voldsom) der til sidst gjorde hende
MEGET tyndpelset. Hun fik 5 mg prednisolon daglig, og som følge deraf til
sidst nyresvigt. Den nat hun blev aflivet, var det en anden dyrlæge der
havde vagt - han påstod ihærdigt, at en hormonbehandling der havde igangsat
og evt. vedligeholdt hendes løbetid ville have reddet hende. (set i
bakspejlet ville jeg ønske at jeg havde været knap så autoritetstro over for
min ellers kompetemte dyrlæge, og havde fastholdt kravet om igangsættelse af
løbetiden).

Jannie ( Der 1,5 år efter, stadig savner Colle helt vildt )

<3b552e70$0$385$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...