formål med artikel
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-04-08 06:52

I seneste nummer af Camping og fritid er der en artikel om mørkets mænd. En
eller anden havde bragt artiklen på banen på DCU´s sider, spørgende hvad
formålet med artiklen egentlig var andet end at starte strid.

Jeg besvarede den med at man kunne jo prøve at pudse en psykolog på Frølich
og BJ og se hvad vedkommende kunne få ud af det og et par andre stykker
blandede sig også i tråden.

De 2 tråde der var omhandlende dette, er nu slettede.

Så meget om mørkets mænd - artiklerne er blevet slettet i løbet af i nat.

Artiklen om mørkets mænd var iøvrigt uden forfatterangivelse.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Sten Bo

Dato : 16-04-08 08:29

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så meget om mørkets mænd - artiklerne er blevet slettet i løbet af i nat.
>
> Artiklen om mørkets mænd var iøvrigt uden forfatterangivelse.

Mon man tænker på vintercampister nord for polarcirklen. Eneste jeg kender
er Peer N og CO. Men han havde vel sin lommelygte med.

Man bliver helt nysgerrig og må ha læst artiklen.

God reklame.

mvh Sten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-04-08 14:57

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Man bliver helt nysgerrig og må ha læst artiklen.

Ja, jeg er også nysgerrig mht hvad psykologen kunne finde på at sige om BJ
og Frølich. Mon han kalder dem IT-angste mørkemænd?

Fra : Sten Bo

Dato : 17-04-08 10:27

,

> Ja, jeg er også nysgerrig mht hvad psykologen kunne finde på at sige om BJ
> og Frølich. Mon han kalder dem IT-angste mørkemænd?

Det er visnok et problem at internettet og debatten på det IKKE er det samme
som at få en forening til at køre på det rigtige demokratiske grundlag.

I nogen hensender sammenfalder det og i andre overhovedet ikke. Langtfra.
Man kan IKKE køre en forenings demokratiske fundering fra en komputer, men
skal også ud og ha kontakt med folk kød og blod.

Ellers var ægteskaber forlængst blevet overflødige.

Men det er i dag en del af livet og som før sagt er "pennen" er det
kraftigste våben. Man taber hvis man ikke er med der.

.... Tja - på en måde forstår jeg godt baggrunden/sammenhængen, især når man
har fulgt med i årevis, men jeg fatter ikke, at man sætter ord på det på den
måde.

Og så - Ikke at det ikke sommetider er rigtigt om en del debatter/
debattører på nettet, vi husker udmærket hvordan det var da BB Ven hyggede
sig her i nyhedsgr. og det var ikke altid ham der var værst, men
modstanderne der provokeret kom hvorfra?

Min kone fulgte en overgang med i en slægtsforsker debatgr. men opgav fordi
der var et par stride "strigler" der bare til alting var rigtig ubehagelige.

Man har åbenbart haft behov for at komme med en forklaring, sin side, på det
passerede op til log in - og måske også status quo efterfølgende - og hvis
du ser det i den synsvinkel er det vel rigtig interesandt. Tidligere var der
vist ikke mange forklaringer på modereringerne.

Mon ikke det hele skyldes "systemfejl" i DCU opbygning. Hvis alt hele var
rigtig skruet sammen ville den slags simpelthen ikke opstå. Så ville man få
luft internt i systemet og kunne udnytte de energier der er til rådighed på
en mere positiv måde. Også et spørgsmål om ledelse. Og set i den vinkel er
artiklen set herfra - pinlig og selvafslørende.

Men et eller andet sted er indholdet jo rigtig nok. Sådan meget generelt.
Det er vel bemærkelsesværdigt, at der aldrig er fnidder på campingferie
eller her for den sags skyld. Og da der var, årsag, debat om dcu.

Men det er jo en meget lang historie.

Som det somme tider siges om folk der peger: En finger fremad og 3 på dig
selv - og en på Hvorherre eller hvem det nu er.