Børnevenlig plads Holland/Tjekkiet
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-04-08 22:05

Vi smutter nok en tur med cv i slutningen af måneden og har lovet barnebarn
på knap 7år, at hun skal med. Derfor skal det være meget på hendes
præmisser. Hvor vi ender vil afhænge af vejrudsigten, men ovenstående kunne
være gode bud.
Hun er vandglad, så indendørs badeland eller lign. kunne være et godt
forslag. Men en god legeplads er også et must. Det gør ikke noget, hvis det
er lidt tivoliagtigt. Andre steder/lande inden for nogenlunde denne
køreafstand kan også være aktuelle.
Sverige med Pippi Langstrømpeland og lign. er også overvejet, men der er nok
større chance for bedre vejr i den anden retning.

Kurt

Fra : Henrik Andersen

Dato : 16-04-08 23:28

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sverige med Pippi Langstrømpeland og lign. er også overvejet, men der er
> nok større chance for bedre vejr i den anden retning.

Her har vi været en sommerferie. Et rigtigt fedt sted for børn
http://www.duinrell.nl/

M.v.h

Henrik Andersen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-04-08 21:03

"Henrik Andersen" <famskadsfjernaa@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Her har vi været en sommerferie. Et rigtigt fedt sted for børn
> http://www.duinrell.nl/
>
> M.v.h
>
> Henrik Andersen

Vi har nu fået flere anbefalinger af ovenstående, og den ser jo absolut ud
til at være noget af det ypperste for børn, så jeg har lige booket plads.
Det er åbenbart højsæson i Holland her ved månedsskiftet og en del af deres
pladser var allerede udsolgt, så vi turde ikke vente længere.
Tak for tippet.

Kurt

Fra : HSLK

Dato : 17-04-08 06:19

Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> Sverige med Pippi Langstrømpeland og lign. er også overvejet, men der er nok
> større chance for bedre vejr i den anden retning.

Hejsa

Vi har været her http://www.strandheem.nl her har ungerne været gald
for at komme.Her har vi også været http://www.koningshofholland.nl det
var ungerne også galde for. Disse pladser er også campingcheque pladser
men i det hele taget en riemlig pris.

I tjekkiet har vi kun været på www.triocamp.cz dete r en dejlig palds
men der er ikke det store for børn men vores børn har været glad for at
være der men det har også været i de år hvor de har været noget større
de er nu 12 og 14 år.

knus Henriette.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-04-08 21:10

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der men det har også været i de år hvor de har været noget større de er nu

Som du kan se i andet indlæg endte vi på en anden plads, men førstnævnte ser
også spændende ud. Koningshof var vi faktisk på sidste år på samme tid (uden
børn), og det er jo også en dejlig plads. Den vi nu ender på er jo i
nogenlunde samme område og ser bare ud til at have endnu mere gøjl og vand
osv, så derfor ender vi der. Når vi så er i det område igen, kan vi jo også
få endnu et besøg i Keukenhof blomsterpark. Det er blomsterflor, når det er
bedst.
Tak for dine tips.

Kurt