Maintenance program
Fra : ___P.Sir

Dato : 16-04-08 11:44

Jeg søger et program - som ikke bare er fyldt med spam og annoncer - som man
kan køre og se status på sin pc., altså hvad er det svage led, hvad kan jeg
gøre for at forbedre performance osv, og måske kan reparare fejl i
reg.databasen.
Der findes mange på nettet - men mange er vist bare en måde at få afleveret
nogle reklamer osv., så jeg har ikke forsøgt mig med nogle endnu.
Hvem kender det pålidelige og seriøse software eller websted til dette?
Preben

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-08 14:29

___P.Sir wrote:
> [...]

Du har garanteret større chance for svar i en software-gruppe

Mvh Ebbe

Fra : J

Dato : 16-04-08 14:50

Måske sisoft sandra

www.sisoftware.co.uk

mvh

John

Fra : D@2

Dato : 16-04-08 17:35

Tuneup utility 2008 er ganske udemærket, du kan prøve det gratis i 30dage,
det kan gøre underværker

Fra : ___P.Sir

Dato : 16-04-08 22:54

<D@2> skrev i en meddelelse
> Tuneup utility 2008 er ganske udemærket, du kan prøve det gratis i 30dage,
> det kan gøre underværker

Det ser faktisk lovende ud. Det vil jeg prøve. Jeg kunne dog godt tænke mig
et "målesystem" f.eks. med point el lign.( a la 3d mark, men det er vel kun
for grafikkort)..så man kunne direkte se "før og efter"...
Der var en gang et sted på nettet hvor man kunne lave sådan en måling, men
jeg kan desværre ikke huske hvad det hed...?
preben

Fra : ___P.Sir

Dato : 16-04-08 23:15

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der var en gang et sted på nettet hvor man kunne lave sådan en måling, men
> jeg kan desværre ikke huske hvad det hed...?

Ha, jeg fandt det: pitstop.com. Jeg synes det er godt - og så er det gratis.
Giver en ganske detaljeret beskrivelse af systemet med forslag til
forbedringer.
preben