Samsung SGH-i450 - kan ikke tilsluttes PC'~
Fra : BearNice

Dato : 15-04-08 22:13

Hej NG

Min kæreste har købt en Samsung SGH-i450 som vi ikke kan få tilsluttet
computeren.
- Vi har indstalleret den medfølgende software incl. USB-driver på
hendes og på min computer.
- Vi har indstalleret nyeste software og USB-driver fra Samsung.dk på
de 2 forskellige computere
- Vi har været i TDC-butikken, hvor de hellere ikke kunne tilslutte
telefonen, og vi fik en ny telefon.
- Vi har afindstalleret og indstalleret gammel og ny version af
software og USB-driver, igen-igen-igen...på de 2 forskellige computere
- men problemet er stadig det samme.

Er der nogle der kender til problemet eller har en løsning?

Mvh. Bjørnar

Fra : Andse

Dato : 16-04-08 06:07

Det USB kabel du bruger, er det originalt el. uoriginalt ?

Fra : BearNice

Dato : 16-04-08 18:25

Det hele er orginalt, men det var kun selve telefonen og ikke eks.
kablet som blev byttet.
Windows finder den nye hardware, når telefonen sættes til USB-stikket,
men til sidst melder den hver gang om fejl i installationen af den nye
hardware (telefonen).

Fra : Andse

Dato : 16-04-08 19:03

Det kan være en opdatering af telefonen vil hjælpe.

Fra : BearNice

Dato : 22-04-08 22:26

Beklager den lange svartid, men nu har det løst sig.

Samsung har lagt en ny version af PC Studio ud på sin website og nu
fungerer det
Så er hun glad.... giver altid noget ekstra!!!