Gmail på Nokia 5310
Fra : Lars k.

Dato : 15-04-08 17:22

Hej

Jeg har downloadet Gmail (http://www.google.com/mobile/mail/index.html)
mobilen. Jeg kan åbne programmet men kan så ikke komme længere da jeg får en
meddelse der siger:

Tillad netværksadgang? Programmet kommer ikke fra en leverandør der er
tillid til.

Her står mobilen bar stille og kan ikke komme videre...!
Hvad er der galt?

Lars

Fra : rkan

Dato : 19-04-08 04:26

On 15 Apr., 18:22, "Lars k." <kan_ikke_bru...@mail.dk> wrote:
> [...]
> tillid til.
>
> Her står mobilen bar stille og kan ikke komme videre...!

Gmail virker ikke på Nokia 5310

Fra : Lars k.

Dato : 26-04-08 10:07

Gmail virker ikke på Nokia 5310

Øv.... tak for svaret.

Fra : vidnet.dk@gmail.com

Dato : 28-04-08 05:58

On 26 Apr., 11:06, "Lars k." <kan_ikke_bru...@mail.dk> wrote:
> Gmail virker ikke på Nokia 5310
>
> Øv.... tak for svaret.

JO det gør din spade. typisk en eller anden der overhovedet ikke har
forstand på en skid, får lov at skrive herinde...

følg dette link
http://www.kavinda.net/2006/11/27/GmailMobileAppCertificateError.aspx
der skal installeres et certifikat class 3 fra verisign
evt tast dette link direkte ind i mobilen:
www.verisign.com/cgi-bin/support/rootcert/getrootcert.cer
sådan så kører det...
/christian

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-04-08 13:17

vidnet.dk@gmail.com wrote:

> JO det gør din spade. typisk en eller anden der overhovedet ikke har
> forstand på en skid, får lov at skrive herinde...

Hmm - og hvordan går det lige med at skelne mellem den oprindelige spørger
og ham der kom med det forkerte svar?

Det var bedre

Ebbe