Besked robot
Fra : Vinther2

Dato : 13-04-08 21:01

Hej i gruppen

Er "Besked Robot" stoppet for nogle og fungerer for andre? Og i givet fald,
hvorfor? Min virker ikke længere, mens min fætters kører helt upåklageligt.
Jeg har haft min velfungerende i mange år.
Her til aften ringede jeg til TDC mobil for at høre om de kunne hjælpe mig,-
Svaret var: Hvad er Besked Robot! - Er vi ikke ved at være lidt langt ude
når de ikke engang ved hvilke produkter de selv kører med?

Hilsen
Vinther2

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 13-04-08 21:35

Vinther2 wrote:
> Er "Besked Robot" stoppet for nogle og fungerer for andre?

Det virker tilsyneladende stadig for dem, som er tilmeldt via
et fastnetnummer.
TDC har tidligere meldt ud, at Beskedrobot ville blive lukket
og forleden blev det så meldt ud til visse brugere, at dette
nu ville ske.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-04-08 21:48

Hej

"Vinther2" <persletdette@winther.mail.dk> wrote:

> [...]
>Svaret var: Hvad er Besked Robot! - Er vi ikke ved at være lidt langt ude
>når de ikke engang ved hvilke produkter de selv kører med?

Ja, det er korrekt, de meldte ud at den skulle stoppe 1 Okt. (var det
vist) sidste år, og det gjorde den også for nogle... Her i huset havde
vi i flere år 2 mobiltelefoner koblet på det system, og det fungerede
upåklageligt, men, på datoen nævnt herover stoppede den ene med at
fungere, mens den anden fortsatte, indtil i Fredags, så var det
pludselig slut :(
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-04-08 22:27

Vinther2 skrev:

> Er "Besked Robot" stoppet for nogle og fungerer for andre?

Tjekkede lige min - fungerer upåklageligt (under fastnet)

> [...]
> hjælpe mig,- Svaret var: Hvad er Besked Robot! - Er vi ikke ved at
> være lidt langt ude når de ikke engang ved hvilke produkter de selv

Det er ikke noget nyt - det er de færreste hos TDC der kender den; da jeg
blev uddannet som kundekonsulent hos TDC kendte underviseren den heller ikke

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Kim

Dato : 14-04-08 08:29

"Vinther2" <persletdette@winther.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> mig,- Svaret var: Hvad er Besked Robot! - Er vi ikke ved at være lidt
> langt ude når de ikke engang ved hvilke produkter de selv kører med?

Min beskedrobot er osse ophørt med at virke. Tror det var fredag.
Det er ærgeligt, for jeg brugte den til at få de første tegn af mine mails
vist på telefonen, så jeg kunne se hvornår jeg skulle til computeren og
svare
mails. Det har for mig osse retfærdiggjort den højere pris hos TDC end
hos lavprisselskaberne. Men da tjenesten er ophørt, er jeg på vej til et
billigere selskab. Ærgeligt...

Mvh, Kim

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 14-04-08 11:30

Kim wrote:
> Det har for mig osse retfærdiggjort den højere pris hos TDC end
> hos lavprisselskaberne. Men da tjenesten er ophørt, er jeg på vej til
> et billigere selskab. Ærgeligt...

Som nævnt virker det stadig, hvis man har det via sit fastnetnummer.
Men det er nok en stakket frist og når det lukkes der, så er jeg
ved at løbe tør for argumenter for i det hele taget at opretholde
mit fastnet.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-08 13:01

Per H. Nielsen skrev:

> Men det er nok en stakket frist og når det lukkes der, så er jeg
> ved at løbe tør for argumenter for i det hele taget at opretholde
> mit fastnet.

Hvad baserer du dit gæt på?

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 14-04-08 15:33

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvad baserer du dit gæt på?

Egentlig blot på udmeldingen fra TDC om at Besked-robot lukkes.
Læser man på www.besked-robot.dk omtaler de dog kun, at det lukkes for
mobilkunder, så det kan da være, at det forbliver aktivt for fastnetkunder.

Det er temmelig svært at blive klog på TDC. Udmeldingen på hjemmesiden sagde
at det ville blive lukket 1. november 2007 for mobilkunderne, men det er så
først i sidste uge, at dette er faktisk er sket.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-08 22:30

Per H. Nielsen skrev:

> Læser man på www.besked-robot.dk omtaler de dog kun, at det lukkes for
> mobilkunder, så det kan da være, at det forbliver aktivt for
> fastnetkunder.

Sådan har jeg også opfattet det

> [...]
> hjemmesiden sagde at det ville blive lukket 1. november 2007 for
> mobilkunderne, men det er så først i sidste uge, at dette er faktisk

Ja, dét er lidt ulogisk

Fra : Jan Nielsen

Dato : 16-04-08 16:48

Kim skrev:
> [...]
> mails. Det har for mig osse retfærdiggjort den højere pris hos TDC end
> hos lavprisselskaberne. Men da tjenesten er ophørt, er jeg på vej til et

www.CPsms.dk tager gerne imod private kunder og kan lave denne email2sms
løsning.

Man betaler 30øre per sms og skal så bare sætte en videresend op.