Se video
Fra : Tommy Hansen

Dato : 12-04-08 22:44

Hej
Som total nybegynder har jeg lige et par spørgsmål.
Hvorfor kan jeg ikke se film klip taget fra min computer på min Nokia 6500 C
?
Jeg har downloadet en opdatering fra Nokia, koster det noget at
opdatere når jeg gør det med usb kablet ?
På forhånd tak

--
Vh
Tommy

Fra : Avæs (6400)

Dato : 13-04-08 08:35

Siden du ikke kan se filmklip på din 6500C, kan muligvis skyldes, at
det ligger i et format på computeren, som mobilen ikke understøtter.
Dvs. du skal finde et program der kan konvertere filen om til et format
du kan afspille på mobilen...

Opdateringer fra Nokia's hjemmeside er gratis, så opdater du bare din mobil,
det skader ikke....

Fra : inismore

Dato : 13-04-08 09:14

SmartMovie Converter
converterer de fleste formater til Symbian Mobile
http://www.lonelycatgames.com/
/inis

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-04-08 23:27

"inismore" <galwayir@webspeed.dk> wrote in message

> SmartMovie Converter
> converterer de fleste formater til Symbian Mobile
> http://www.lonelycatgames.com/
> /inis

Syntes ikke rigtig jeg kan få det til at virke, det se ikke ud
til at 6500 C er på listen over understøttede telefoner.
Jeg fandt "Alive video convertor" og med den kan jeg afspille
klippet med lyd, uden billede.
Kan det være codex der skal til ? Gode råd modtages

Vh
Tommy