Callme / Debitel
Fra : sls\(2770\)

Dato : 12-04-08 12:49

Er mobiltelefoner fra dem låst?

// Sid

Fra : Avæs (6400)

Dato : 12-04-08 14:31

Ja, men hold dig langt væk fra dem !
De er ikke til at komme af med, når først man er blevet kunde hos dem.

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-08 19:13

"Avæs skrev i en meddelelse
> Ja, men hold dig langt væk fra dem !
> De er ikke til at komme af med, når først man er blevet kunde hos dem.

Jeg synes nu ikke at det var noget problem at overføre nummeret til Telmore

Lisbeth

Fra : tjaa

Dato : 12-04-08 20:30

"Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu ikke at det var noget problem at overføre nummeret til
> Telmore
>
> Lisbeth

Enig med Lisbeth intet problem. og nej min 6500 classic var ikke låst.
Mvh Søren

Fra : sls\(2770\)

Dato : 13-04-08 17:46

"tjaa" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> "Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> skrev i en meddelelse
>>

> Enig med Lisbeth intet problem. og nej min 6500 classic var ikke låst.
> Mvh Søren

Tak for svarene, kan heller ikke lige finde ud af deres abonnement??

Skal købe sådan en her til datteren
http://www.callmeshop.dk/debitel/addToCartPage.do?baseEntry=Nokia6500SlideSort&utm_source=Landingpage&utm_medium=Nokia6500Slide&utm_campaign=Nokia6500SlideSort

Der er et mindste forbrug på 275,- taletid per måned, skal jeg så betale
99,- oveni for en fordelspakke, for at hun kan få fri sms? Eller kan de
275,- også bruges på fri sms?

// Sid

Fra : sls\(2770\)

Dato : 13-04-08 17:56

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er et mindste forbrug på 275,- taletid per måned, skal jeg så betale
> 99,- oveni for en fordelspakke, for at hun kan få fri sms? Eller kan de

Hmm, tror det er ligemeget med callme, hvis jeg altså har forstået det
rigtigt?

Hvad er minimumsforbrug?
Dit abonnement indeholder typisk 110, 200 eller 275 kr. taletid pr. måned.
Minimumsforbruget skal betales hver måned uanset om du ikke bruger hele dit
minimumsforbrug. Minimumsforbruget gælder samtaler på indlandske net og
samtalestart indgår ikke i minimumsforbruget..

Dvs. at hun skal ringe for 275,- per måned + vi skal betale 50øre for hver
eneste samtalestart?
Det lyder til at kunne blive dyrt...

// Sid

Fra : Allan Knaap

Dato : 23-04-08 07:10

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Er mobiltelefoner fra dem låst?

Jeg har gennem Debitel/Callme købt 4 Sony Ericsson telefoner, en LG og en
Nokia 6500 Classic, og ingen af disse telefoner har været låste.

Allan Knaap