N95 8GB ?
Fra : Rasmussen

Dato : 11-04-08 14:14

Hej NG

Nu har jeg haft min N95 8GB et par dage og mener den som sådanne fungere
fint men!

det medfølgende Nseries program til pc'en mangler funktioner så som SMS
styring og Kontakter lige som der er i SE programmerne
findes der ikke et program til nokia der kan håndtere sms & kontakter i
givet fald hvor køber man dette og hvad er navnet på programmet??

Navigationen er da lidt skod at man skal downloade fra nettet så findes der
ikke en måde så man kan downloade kort via pc'en og smide dem fast på
telefonen som hvis det var en normal gamin gps?

MV. Per R

Fra : Avæs (6400)

Dato : 11-04-08 16:48

Navigations kort til GPS, kan man hente gratis på Nokia's hjemmeside...

Fra : Fuzzbox

Dato : 12-04-08 21:42

Rasmussen skrev:
> [...]
> der ikke en måde så man kan downloade kort via pc'en og smide dem fast
> på telefonen som hvis det var en normal gamin gps?

Måske du kan kikke her http://europe.nokia.com/A4509291
Der finder du det du skal bruge.

--
Mvh Fuzzbox