SonyEricsson W810
Fra : Axel

Dato : 09-04-08 16:46

min dater har en w810
jeg kan ikke install bluetooth Headset på den,hvad kan det være
galt,kan godt install bluetooth jabra 150 , men ikke med stereo headse

det er et,, se hbh ds970

mvh
Axel
Horsens

Fra : Avæs (6400)

Dato : 09-04-08 18:55

Hvor længe siden er det den er blevet opdateret ?

Fra : Axel

Dato : 09-04-08 19:03

On Wed, 9 Apr 2008 19:54:52 +0200, Avæs (6400) <Avæs@Avæs.dk> wrote:

>Hvor længe siden er det den er blevet opdateret ?

den er aldrig blevet opdateret
mvh
axel

Fra : Avæs (6400)

Dato : 09-04-08 19:11

Så start med det, det kan måske være årsagen !

Fra : Axel

Dato : 09-04-08 19:24

On Wed, 9 Apr 2008 20:10:52 +0200, Avæs (6400) <Avæs@Avæs.dk> wrote:

>Så start med det, det kan måske være årsagen !
>
>hvordan gør man ,eer ikke så stærk i det der er inde i telefonen
mvh Axel

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-08 08:26

"Axel" <axel.s@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke install bluetooth Headset på den,hvad kan det være
> galt,kan godt install bluetooth jabra 150 , men ikke med stereo headse

W810 understøtter ikke bluetooth A2DP. Du kan se specifikationerne på
www.sonyericsson.com

Lisbeth

Fra : Axel

Dato : 10-04-08 11:00

On Thu, 10 Apr 2008 09:26:00 +0200, "Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig>
wrote:

>"Axel" <axel.s@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>W810 understøtter ikke bluetooth A2DP. Du kan se specifikationerne på
>www.sonyericsson.com
>
>Lisbeth

tak Lisbeth
er godt svar der vil noget