Søges programmer til at styre mobiltelefon
Fra : Karsten

Dato : 08-04-08 23:07

Findes der nogen gode og brugervenlige (freeware) pc programmer, man kan
bruge til at styre ens mobiltelefon med (Nokia)

Fra : -= JF =-

Dato : 08-04-08 23:24

Karsten skrev:
> Findes der nogen gode og brugervenlige (freeware) pc programmer, man kan
> bruge til at styre ens mobiltelefon med (Nokia)

Hvad mener du med at 'styre' telefonen?

Der findes jo Nokia PC-suite som er ganske gratis og hentes på nokia.dk
- men om det er det du mener med at styre telefonen ved jeg ikke.

--
Mvh. John