Godt Converter program
Fra : nowack7@hotmail.com

Dato : 06-04-08 15:39

Hej Gruppe.

jeg har prøvet et forskellige programmer til at converter avi filer om
til WMV filer, men enten har der poppet en test op hver 4 sekond om at
programmet ikke er aktiveret eller det andet program kan kun
convertere 20 - 30 sekunder.

Jeg har en HTC Tytn med 5.0 WM og jeg ønsker meget gerne at kunne se
mine AVI film på den.

Nogen her der kender et godt Converter program som KAN downloades
gratis.

Mvh Kevin Henningsen

Fra : Spirit

Dato : 07-04-08 10:17

Hvorfor skal alt være gratis; jeg vil også ha noget for mit abejde,
men den her virker og det må være hovedsagen.
ihvertfald på Symbian 3.edition. men når den er konverteret.
kan filen kun afspilles i smart-movie playeren.

http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie

((sp

Fra : Per

Dato : 07-04-08 15:53

nowack7@hotmail.com wrote:
> [...]
> mine AVI film på den.
>
> Nogen her der kender et godt Converter program som KAN downloades

Ja da - Super

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Gratis og kan stort set alt mht. konvertering.

Jeg bruger det selv og er meget tilfreds....

mvh. Per