Problemer SMS
Fra : Flemming Dahl-Jensen

Dato : 06-04-08 19:14

Hej

Jeg har de seneste dage haft problem ved afsendelse af "store" sms-beskeder.
(Kædet sms med flere tegn end 1 sms)

Modtager får ofte kun sidste del af sms'en.
I andre tilfælde modtages sms som 3 enkelte-stående sms'er i stedet for en
kædet sms.
(og ofte med forsinkelse - 2-3 minutter - for en del af sms-kæden)

Afsendelse sker fra Nokia 6300, DebitelSolo abb. - Telia net.
Modtagelse er testet med flere telefoner med Sonofon abb. og Telmore Abb.

Er der nogen, som har oplevet lignende problemer ?
Og - endnu bedre - er der nogen som har forklaring / løsning ?

På forhånd tak for hjælpen
Flemming

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 07-04-08 06:04

"Flemming Dahl-Jensen" <fdj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, som har oplevet lignende problemer ?
> Og - endnu bedre - er der nogen som har forklaring / løsning ?

Forklaring nej. Har oplevet det periodisk.

Jeg mener at huske en forbedring såfremt jeg slettede alle beskeder i
indbakken & sendt post. Det virker som om at tlf. får et eller andet galt i
halsen med de beskeder man har liggende. Jeg formoder at der er tale om en
nokia tlf?

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Google er din ven