6230i problem
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 06-04-08 18:10

Hej.
Jeg får en meddelelse om at mit email lager er 95% fuld og at jeg skal
slette nogle beskeder.
Derefter får jeg at vide at der er nogle email indstillinger der mangler.
Jeg har prøvet at gendanne fabrik indstillinger uden at det hjælper.
Hvordan laver jeg en total reset af telefonen sådan at den er som fra ny?
MVH
Niels Peter

nokia 6230i
V 03,80
31-mar-06
Rm-72
GSM P1,1
(c) NMP
Language
V 03,80 31-mar-06
Rm72_73_-
Gsm P1.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-04-08 20:05

"Niels Peter Nielsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> mangler. Jeg har prøvet at gendanne fabrik indstillinger uden at det
> hjælper. Hvordan laver jeg en total reset af telefonen sådan at den

Hvis det var mig som havde den, ville jeg lægge ny software i den, altså en
opdatering, det plejer at afhjælpe problemet som i øvrigt ikke er ukendt
hvad angår 6230i.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com