HTC Touch Cruise - kommentarer ønskes!
Fra : -= JF =-

Dato : 06-04-08 11:57

Hej!

Jeg er på udkig efter en afløser for min Ipaq 6915 som efterhånden er
mere død end levende, og har fået kig på HTC Touch Cruise.

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med den?

Er der evt. nogen som vil anbefale andre telefoner som opfylder disse krav:

Indbygget GPS (ingen ekstern antenne!)
God styring af kontakter
God kalender
Synkronisering med Outlook
Nem at bruge i det daglige
Blåtand
WI-FI (ikke et must, men nice to have)

--
Mvh. John

Fra : NewsGroups

Dato : 06-04-08 18:06

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere død end levende, og har fået kig på HTC Touch Cruise.
>
> Er der nogen i gruppen der har erfaringer med den?

Jeg har en HTC C. Er fint tilfreds med den - men ønsker at skifte til en
mindre - da den irriterer med mht størrelsen.

Jeg synes det er kanon at have gps i den - såvel når man er på gå-ben i
fremmed by som i bilen når man lige skal finde.....

Fra : -= JF =-

Dato : 06-04-08 19:17

NewsGroups skrev:

> Jeg har en HTC C. Er fint tilfreds med den - men ønsker at skifte til en
> mindre - da den irriterer med mht størrelsen.
Størrelsen overlever jeg fint! Min nuværende iPaq er på størrelse med en
barneseng

Hvordan er du tilfreds med hastigheden mht. at hoppe rundt i menuerne,
og med at starte programmer o.l.?

> Jeg synes det er kanon at have gps i den - såvel når man er på gå-ben i
> fremmed by som i bilen når man lige skal finde.....
Just präcis! Og så har man også GPS'en på sig når man skal bruge den!

--
Mvh. John

Fra : NewsGroups

Dato : 07-04-08 16:39

> [...]
> barneseng
>
> Hvordan er du tilfreds med hastigheden mht. at hoppe rundt i menuerne, og

Jeg er fuldt ud tilfreds - den er hurtig til at åben programmer - etc.. Så
det kan der ikke klages på.

Fra : Jan Eliasen

Dato : 12-04-08 19:00

On Sun, 06 Apr 2008 20:16:31 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Størrelsen overlever jeg fint! Min nuværende iPaq er på størrelse med en
>barneseng
Jeg er selv uendelig tæt på at købe en HTC P6500 - den har bare det
hele!

--
eliasen, representing himself and not the company he works for.

Private blog: http://blog.eliasen.dk

Private email: jan@eliasen.dk

Fra : tr

Dato : 05-09-08 14:51

Hej John...kan se du bruger den indbyggede GPS i HTC, hvad program bruger du
og er det let at install.?
Mvh tr

Fra : tr

Dato : 05-09-08 14:29

Hej John...ser du bruger din gps i HTC, hvad jeg også kunne tænke mig. Hvad
program bruger du og er det let at lægge ind?
Mvh tr