Nyt cover til Nokia 6300 ?
Fra : Autocadster

Dato : 05-04-08 18:19

Kan man skifte coveret på en Nokia 6300 ?

Hvis ja, hvem forhandler det og hvad er prisen ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : [6400] Anders

Dato : 05-04-08 18:48

Jo man kan godt skifte covers på en 6300, men hvordan ved jeg ikke....
Man kan købe nye covers hos bl.a. Mytrendyphone.dk

En guide burde kunne findes via Google....

Fra : Anders

Dato : 07-04-08 12:23

"Autocadster" skrev i en meddelelse
> Kan man skifte coveret på en Nokia 6300 ?
Ja, det kan man sagtens. Der sidder 2 skruer under batteridækslet. Det er
Torx 6 der skal bruges til at skrue dem ud. Når først de er ude, sidder
coveret kun fast i nogle clips. Tag en meget flad genstand (en meget tynd
kniv - blomsterkniv f.eks.) og skub den ind mellem front og det sorte
plastik i bunden af telefonen. Lirk så kniven længere og længere op mod
toppen i begge sider. Så kan den tages af.

> Hvis ja, hvem forhandler det og hvad er prisen ?

www.cellshoppen.dk har covers / reservedele til N6300.

Jeg hari øvrigt intet at gøre med ovennævnte firma.

Med venlig hilsen,

Anders