Nokia N82 eller N95 8GB
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 01-04-08 09:54

Hej

Jeg overvejer at få en ny mobil og har kigget på de to ovennævnte og
faktisk også HTC Touch Cruise. Jeg bruger hovedagligt min mobil til at
læse nyheder, tjekke emails, sende sms'er og samtale.

Kan forstå at N82 har det bedste kamera. Hvordan er mulighederne for at
læse alm. hjemmesider med de 3 nævnte telefoner - kan det sagtens lade
sig gøre? Er der en der bedst til det? Hvordan er de hastighedsmæssigt i
menuerne og lignende?

Hvilken en vil i tro bedst opfylder mine behov?

Nogen der har set, hvor man kan købe N82 i sort?

Fra : [6400] Anders

Dato : 01-04-08 14:43

Du kunne jo evt. vente til N96'eren kommer i butikkerne, den skulle være
temmelig kanon fed....